Bowling i svangerskapet

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Noen som har hørt om det er noe problem å bowle når man er gravid? Jobben skal ut og bowle når jeg er i uke 31 og siden jeg ikke har noe spesielt risikosvangerskap så tror jeg det er helt greit hvis man er litt obs på å ta det litt forsiktig? Hvis formen er såpass at jeg orker da :)
 
Kan ikke se for meg at det skal være fy-fy. 

Hadde bekkenet mitt vært bra, hadde jeg dratt på bowling også :)
 
Kan ikke skjønne annet enn at det må gå bra, kos deg på bowling du Jeg når ikke ned til bakken lenger, og bekkenet krangler, så for meg hadde det vært umulig dessverre :(
 
Ser overhode ikke noe problem med bowling.
Jenk bare på alt de gjorde før i tiden da de gikk gravide.
Kan ikke skjønne at å bowle er noe værre en å vaske hus ;)
 


Helenpia skrev:
Ser overhode ikke noe problem med bowling.
Jenk bare på alt de gjorde før i tiden da de gikk gravide.
Kan ikke skjønne at å bowle er noe værre en å vaske hus ;)



Hehe, godt poeng;) Men nå vet jeg ikke helt hvor "naturlig" det er for kroppen å slenge en mange-kilos kule avgårde gang på gang da... Og tenker at siden ting "løsner" inni kroppen vår og er i fri flyt når man er gravid så kunne det være ekstra belastende nå. Men - det går sikkert bra:) Bare ble litt skremt av å få opp "abort" ved første Google-treff på emnet...
 
Jeg bowla for 2 uker siden og det gikk bra det. Sliter litt med bekkenet så måtte ha en lettere kule enn vanlig, og var ødelagt i bekkenet dagen etter, men var ikke noe problem å bowle:)
 
går nok helt fint så lenge du føler deg fin i bekkenet o.l. Sist dansa jeg frem til dagen før vannet gikk så en kan finne på mye rart selv om en er gravid - så lenge en ikke kjenner for mye ubehag da..  Har nettopp hatt forestillinger nå, og flere av dansene er teknisk utfordrende og innbærer mye hopp o.l. Merker jeg må trappe litt ned nå... 
 
Back
Topp