botox eller ikke..

eilejoha

Gift med forumet
har dere prøvd noe slikt??
er jo veldig mange som gjør dette, emn noe ikke alle snakker om.

Jeg har prøvd et par ganger og var sååååååå superfornøyd.
Har tatt i de dypeste linjene i pannen og mellom øynene. Tok en coctail med restylane.

Skulle gjerne gjort det igjen, men det er såå dyrt.
Sist fikke jeg det gratis da jeg jobbet med en som drev med det [8D]

jeg synes det er greit å ta med måte jeg. ikke pent når de bruker for mye av det. 

Nei takk, aldri. [:o]

[:D][:D][:D]

Har ikke prøvd.

Vekta går jevnt og trutt oppover for hvert år, så foreløpig har jeg ingen problemer med å holde skinnet stramt....[:D][:D]

Men er ikke redd for å prøve det en gang i framtiden...

Svarte ikke, vet ikke heelt hva jeg skal svare.
Kunne vell tenkt meg og prøve, men vet ikke om jeg tørr..
[8D]

hehe...
helt greit det.. :)

[:D][:D]

Men det gjør ikke vondt i panna iallefall. Leppene derimot, der vet jeg ikke om jeg hadde turt. [&:]
det ser sååå vondt ut..[:o]

Tror ikke jeg hadde turt, men skal aldri si aldri når jeg blir gammel og slappere i fisken.
Men syns ikke det er fint med de som trykker hele trynet fullt av det.

Hun kona til Gene Simmons ser ut til å ha fått litt vel mye. En smule for stram i maska spør du meg.

Skal aldri ta det tror jeg...

Får eldes og blir som jeg blir.. hehe

før og etter??  tror jeg tar etter.[;)] (vet ikke om dette er nye eller gamle bilder åsså. Bare googlet det)

[8D]

ORIGINAL: eilejoha

før og etter??  tror jeg tar etter.[;)] (vet ikke om dette er nye eller gamle bilder åsså. Bare googlet det)

[8D]

Hun må garantert ha gjort noe. Viss ikke alderen hennes går motsatt vei da etter som årene går.

ja, det var  det jeg tenkte også.. :)

ORIGINAL: Kriswizz

Nei takk, aldri. [:o]

Enig, rynker viser bare at man har levd et godt liv med masse latter [:D]

ORIGINAL: Kriswizz

Og plutselig ser man sånn ut...

[:D]

Hun der ser jo skikkelig skummel ut!
Tenk å truffet hun i en mørk bakgate. Tror jeg hadde daua.

sko vært ett alternativ til meg som aldri har tenkt noe spesielt på det=)

ORIGINAL: Burger

Har ikke prøvd, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, men skal aldri si aldri[:D]

signerer denne jeg[:D]

Jeg har tatt restylane i overleppen en gang siden leppen min er så sinnsykt smal,herreguuud så vondt! Å det silblødde jo + at jeg fikk sånn megaheit verandaleppe[:D][8D]
Vurderer faktisk å gjøre det igjen,enda jeg vet hvor vondt det er[:-] Men vi får se.. Er jo vant til å være som jeg er så det er ingen fare egentlig.

Jeg tørr ikke sitte her som 22 åring og si jeg ALDRI skal ta botox eller noe,men jeg krysser fingrene for at jeg ender opp som mamma i stedet. Hun er 53 og har knapt noen rynker,og om det kommer noen seinere så ja vel[:)]

Ikke behov for det enda.. men skal ikke si jeg aldri vil gjøre det.

Har ikke prøvd det.
Og har ingen planer..   meeen, hvis det skulle være en MEGET god grunn, annen et at jeg vil se bedre ut, så hadde jeg vurdert å prøve det.

Back
Topp