Jonathan`s mamma
Gift med forumet
hva synes dere om den hunden??? noen som har den rasen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jonathan`s mamma
jeg også liker den minste best[:D] har hørt av flere som har den at den er veldig barnevennlig og enkel trene.
men sånn er det vell med alle hunder at om man ikke er en god leder for de så blir de litt aggresive??
ORIGINAL: Cathee
jeg også liker den minste best[:D] har hørt av flere som har den at den er veldig barnevennlig og enkel trene.
men sånn er det vell med alle hunder at om man ikke er en god leder for de så blir de litt aggresive??
Det tror jeg ikke stemmer! Ivertfall ikke med alle. For vi gjorde alt for å få han grei å snill. Vi var på valpekurs å andre kurs mange ganger. Vi fikk høre at vi gjorde riktig, men han var ganske umulig! Brukte også mange gode råd fra eksperter, men det hjalp ikke.......
Vi har hatt det før vi fikk vår første. Å anbefaler IKKE å skaffe deg det når du har barn!! Alle hunder som er terrier er som regel ganske hissig, hyper å vanskelig å få snille. Vår hund måtte vi gi bort, for vi kunne ikke ha han når lillemann kom. Han hørte ikke etter, å bjeffa å hoppa etter oss når vi snakket til han. Var veldig snill også da.. Men, de kan være aggresive.. Ikke særlig barnvennlig hunder.
ORIGINAL: GitteLen
Det tror jeg ikke stemmer! Ivertfall ikke med alle. For vi gjorde alt for å få han grei å snill. Vi var på valpekurs å andre kurs mange ganger. Vi fikk høre at vi gjorde riktig, men han var ganske umulig! Brukte også mange gode råd fra eksperter, men det hjalp ikke.......
Vi har en terrier (jack russell terrier). Og han er ikke sta eller aggresiv. En enkel terrier[:D] Men alle kommenterer at han er så snill og rolig da, så kanskje vi har vært heldige[:)]
Vi har hatt det før vi fikk vår første. Å anbefaler IKKE å skaffe deg det når du har barn!! Alle hunder som er terrier er som regel ganske hissig, hyper å vanskelig å få snille. Vår hund måtte vi gi bort, for vi kunne ikke ha han når lillemann kom. Han hørte ikke etter, å bjeffa å hoppa etter oss når vi snakket til han. Var veldig snill også da.. Men, de kan være aggresive.. Ikke særlig barnvennlig hunder.
.: jeg kjenner flere med cairn og de er alle type stein gal. har to eksempel : ho ene som hadde cairn, som også er trinn 1 instruktør sier at det var den strieste rasen hun noen gang hadde hatt.
en venninne av meg har også akkurat kjøpt cairn, selv om jeg advarte mot typisk terrier-fakter. hun kjente noen andre (som ikke jeg kjenner) som også hadde cairn som også var ganske vanskelig. men hun skulle absolutt ha... tror hun angrer litt nå for å si det sånn.
men spom sagt... det finnes unntak.
vi har en malamute
ORIGINAL: chantonet
ORIGINAL: Nina*Pina
Det trur æ ikke stemme, kansje dåkk va uheldig med den[;)]
Vi har en border terrier som e verdens snilleste,kjenne mang som har terriera som har unga...
Og cairn terrier e jo kjent som verdens beste lille kompis[:D]
Synes Boston terrier e nyyydelige hunda, og har vurdert den rasen sjøl...
må si meg enig med cathee, det er terriere i et nøtteskall! men det finnes jo unntak for alt...
..Lykke..: jeg kjenner flere med cairn og de er alle type stein gal. har to eksempel : ho ene som hadde cairn, som også er trinn 1 instruktør sier at det var den strieste rasen hun noen gang hadde hatt.
en venninne av meg har også akkurat kjøpt cairn, selv om jeg advarte mot typisk terrier-fakter. hun kjente noen andre (som ikke jeg kjenner) som også hadde cairn som også var ganske vanskelig. men hun skulle absolutt ha... tror hun angrer litt nå for å si det sånn.
men spom sagt... det finnes unntak.
vi har en malamute... fikk beskjed om at de var strinakka, aldri kunne gå løs og tilta bare de så en sau. greit det, det skulle vi leve med. men det slipper vi for å si det sånn.. igjen..... det finnes unntak. men terriere ER og BLIR generelt vanskelige og tøffe i trynet!
ORIGINAL: Marlene89
ORIGINAL: GitteLen
Vi har en terrier (jack russell terrier). Og han er ikke sta eller aggresiv. En enkel terrier[:D] Men alle kommenterer at han er så snill og rolig da, så kanskje vi har vært heldige[:)]
signerer:-)
Vi har også jack russel og han er kjempe rolig og snill, hører og er flink. Men som sagt han er terrier å har møkk i øra enkelte ganger. Men sånn er vel alle hunder :-)
Vi venter vår første baby i nov, så blir spennende i forhold til hunden. men han er veldig snill med tanteungene mine og han har hilst på babyer og han er veldig snill og rolig. Virker som om han skjønner at de er små :-)