Bostøtte

Gud no var eg lei av å scrolle!![8D]

Hehehe, du er mye verre enn meg.. det e hvertfall greit, hehe..
har mistet bankkortet mitt 1 gang, men det fant eg igjen etter eg fikk det nye.. hehe

Ehm, han e jo den typiske gutt/mannen som elsker barn.. han lever for barn, gjør
alt for alle skal ha det bra.. han nektet ikke engang for at han hadde gjort meg gravid, selvom eg like
godt kunne ha blitt gravid før vi traff hverandre, han elsker barne sine over alt.. å eg synes så synd på han ..[:o]
men alt i alt, så vet han hvertfall at han får treffe Benjamin.. han ikke truffet han enda..

Men han har truffet han andre, de var sammen til han var 10 mnd tror eg.. de bodde i praha sammen, så
ble det slutt å hun tok med seg sønnen, å nå har hun plutselig funnet ut at han ikke få snakke med han osv..
hun vet ikke om Benjamin altså, enda.. [:-][8D]
 
ja, tenkte på det samme i sted [8D] Men gadd ikke ta vekk alt[8D] 

hihi.. tja. eg har mistet 4bankort .. på 1.5 år tror eg.. eller 2år kanskje. så når eg fikk mitt i aug/sept igjen, sa hun at dette var det siste hun kunne gi meg, for no kunne de ikke lage fler eller noe[&:] hehe.. "jadda, eg ska ta GODT vare på det" den gang ei.. 14 oktober.. gikk på Øyrane, i tippingen der på Rema,sjekket  tippingen, så en vennine som jobber på Rema.. etter det... ?? nee.. INGEN anelse... husker ikke en dritt, av hvor eg lå kortholderen, der var tippekort, setfikat, 2bankkort[&:] ingen som har funnet igjen [:(] men men [8D] eg fikk heldigvis nytt bank kort no rett før jul, etter å ha gått til banken med å "true" de med å bytte bank, for kunne ikke gå 2 år uten bankkort [&:] så no MÅ eg passe på kortetet. får ikke nytt no.. på 3!!!år! hjelp[8D]

okei. så han er sånn familie far egentlig da. .. hehe.. uff, å hun andre vet ikke om det ?? det må jo være ltit vanskelig for han å ha et annet barn i Norge, uten å få snakket med noen om følelserosv.. sant, siden hun ikke vet det liksom, så kan han jo ikke røpe seg, enda som du sier[8D] uff å uff.. hehe. men du er no såpass  at han får se barnet sitt. har ingenting til overs for mødre som ikke lar Bf se barnet sitt uten grunn altså.  bare tar det og ikke gir noen forklaring![:-]
 
ORIGINAL: oktober08

ORIGINAL: Heijdii

Gud no var eg lei av å scrolle!![8D]

Hehehe, du er mye verre enn meg.. det e hvertfall greit, hehe..
har mistet bankkortet mitt 1 gang, men det fant eg igjen etter eg fikk det nye.. hehe

Ehm, han e jo den typiske gutt/mannen som elsker barn.. han lever for barn, gjør
alt for alle skal ha det bra.. han nektet ikke engang for at han hadde gjort meg gravid, selvom eg like
godt kunne ha blitt gravid før vi traff hverandre, han elsker barne sine over alt.. å eg synes så synd på han ..[:o]
men alt i alt, så vet han hvertfall at han får treffe Benjamin.. han ikke truffet han enda..

Men han har truffet han andre, de var sammen til han var 10 mnd tror eg.. de bodde i praha sammen, så
ble det slutt å hun tok med seg sønnen, å nå har hun plutselig funnet ut at han ikke få snakke med han osv..
hun vet ikke om Benjamin altså, enda.. [:-][8D]


ja, tenkte på det samme i sted [8D] Men gadd ikke ta vekk alt[8D] 

hihi.. tja. eg har mistet 4bankort .. på 1.5 år tror eg.. eller 2år kanskje. så når eg fikk mitt i aug/sept igjen, sa hun at dette var det siste hun kunne gi meg, for no kunne de ikke lage fler eller noe[&:] hehe.. "jadda, eg ska ta GODT vare på det" den gang ei.. 14 oktober.. gikk på Øyrane, i tippingen der på Rema,sjekket  tippingen, så en vennine som jobber på Rema.. etter det... ?? nee.. INGEN anelse... husker ikke en dritt, av hvor eg lå kortholderen, der var tippekort, setfikat, 2bankkort[&:] ingen som har funnet igjen [:(] men men [8D] eg fikk heldigvis nytt bank kort no rett før jul, etter å ha gått til banken med å "true" de med å bytte bank, for kunne ikke gå 2 år uten bankkort [&:] så no MÅ eg passe på kortetet. får ikke nytt no.. på 3!!!år! hjelp[8D]

okei. så han er sånn familie far egentlig da. .. hehe.. uff, å hun andre vet ikke om det ?? det må jo være ltit vanskelig for han å ha et annet barn i Norge, uten å få snakket med noen om følelserosv.. sant, siden hun ikke vet det liksom, så kan han jo ikke røpe seg, enda som du sier[8D] uff å uff.. hehe. men du er no såpass  at han får se barnet sitt. har ingenting til overs for mødre som ikke lar Bf se barnet sitt uten grunn altså.  bare tar det og ikke gir noen forklaring![:-]


Oi, det e sinsykt bra gjort.. !![8D]
kanskje du skal bestille ett par stk via nettbanken sånn at du har i bakhånd, hehehe..
utrolig bra, du e dyktig.. kunne sikkert komt i guinnes rekordbok altså.. [:-][8D]

Ja, veldig.. hehe, å han e bare 20.. 89 modell!![8D][:D]
han har sagt det til to kamerater i mexico, så han snakker mye til de om det sier han.. foreldrene hans vet heller
ingenting enda.. han skal si det når han er ferdig med skolen, tilfelle de hiver han på hode ut, skjer det så kommer han hit.. litt redd for det egentlig, men håper på det beste.. hun får jo sikkert vite det samtidig, å det kommer nok til
å bli enda verre då, siden den gutten er født 14 februar å min 31 mars.. men egentlig 30 mai ---
men blir spennende å se ka som skjer, eg kan jo ikke gjøre stort.. dette er hans problem, hehe..
Ja, er enig med deg der.. hun er ikke god i hode altså, sjalu og ja.. hun er ikke snill med ungen sin engang..[X(]
 
haha gje deg [8D]  vet eg er flink [:)][:D][8D][:-][&o] hehe
kan ikke du melde meg inn da?? [8|]
er han bare 20???? oiiii [8D] no tenkte eg han var sånn 25-30 liksom, men så koselig da .. hehe.. bra han tar "ansvar" hvertfall.. ( eg har snusket litt på bildene dine på face, gikk ut i fra ka eg trodde du het, så fant eg deg på Anita sin venneliste) må bare si at den gutten  kan han bli kjæreste med min datter???????????
 
uff, håper han  klarer å finne en løsning på det der... utrolig kjipt at han har et her å et der, egentlig. .. men sånn er det no bare.. håpe at foreldre tar det greit da. at han ikke får et dårlig forhold til foreldrene sine. blir vel enda verre med hun andre når hun får vite han har et annet barn her,med tanke på det andre barnet .. at hun kanskje nekter han enda mer å se han [:(] 
 
ORIGINAL: oktober08

haha gje deg [8D]  vet eg er flink [:)][:D][8D][:-][&o] hehe
kan ikke du melde meg inn da?? [8|]
er han bare 20???? oiiii [8D] no tenkte eg han var sånn 25-30 liksom, men så koselig da .. hehe.. bra han tar "ansvar" hvertfall.. ( eg har snusket litt på bildene dine på face, gikk ut i fra ka eg trodde du het, så fant eg deg på Anita sin venneliste) må bare si at den gutten  kan han bli kjæreste med min datter???????????

uff, håper han  klarer å finne en løsning på det der... utrolig kjipt at han har et her å et der, egentlig. .. men sånn er det no bare.. håpe at foreldre tar det greit da. at han ikke får et dårlig forhold til foreldrene sine. blir vel enda verre med hun andre når hun får vite han har et annet barn her,med tanke på det andre barnet .. at hun kanskje nekter han enda mer å se han [:(] 


sorry, eg må qoute.. husker aldri ka eg leser..![8D]

Men ja, du e sinsykt flink.. du slår alle eg kjenner som e vimsete.. hehehe
joda, skal melde deg på neste sånn show som går på tv.. [:D][:D]

Ja, eg trodde han var like gammel som meg.. men men, han e latino å de er oftere familiekjær enn mange
normenn.. hehehe.. seff kan de bli kjærester, tror ikke det blir noe problem for han!![:D][:D]

Ja, han har virkelig sotte seg i en vanskelig situasjon.. men skjønner han også, får bare
se ka som skjer.. å ta det derfra, menne håper hun kjerringen tar seg sammen etterhvert.. men skjønner hun godt
om hun blir sint når hun får vite det..[:-]
 
hehe. skjønner. klarer ikke huske så mye selv.. så må gå tilbake å lese[8D]
good, da har vi en deal, eller date [:)] hehe.

ja faen heller eg hadde blitt forbanna, om Bf hadde kommet å sagt noe sånt til meg NO! .. + at han har vært suuuper utro!! haha... uff å uff.... [8D] å UFF! kan ikke si noe mer [8D]
 
ORIGINAL: oktober08

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: oktober08

haha gje deg [8D]  vet eg er flink [:)][:D][8D][:-][&o] hehe
kan ikke du melde meg inn da?? [8|]
er han bare 20???? oiiii [8D] no tenkte eg han var sånn 25-30 liksom, men så koselig da .. hehe.. bra han tar "ansvar" hvertfall.. ( eg har snusket litt på bildene dine på face, gikk ut i fra ka eg trodde du het, så fant eg deg på Anita sin venneliste) må bare si at den gutten  kan han bli kjæreste med min datter???????????

uff, håper han  klarer å finne en løsning på det der... utrolig kjipt at han har et her å et der, egentlig. .. men sånn er det no bare.. håpe at foreldre tar det greit da. at han ikke får et dårlig forhold til foreldrene sine. blir vel enda verre med hun andre når hun får vite han har et annet barn her,med tanke på det andre barnet .. at hun kanskje nekter han enda mer å se han [:(] 


sorry, eg må qoute.. husker aldri ka eg leser..![8D]

Men ja, du e sinsykt flink.. du slår alle eg kjenner som e vimsete.. hehehe
joda, skal melde deg på neste sånn show som går på tv.. [:D][:D]

Ja, eg trodde han var like gammel som meg.. men men, han e latino å de er oftere familiekjær enn mange
normenn.. hehehe.. seff kan de bli kjærester, tror ikke det blir noe problem for han!![:D][:D]

Ja, han har virkelig sotte seg i en vanskelig situasjon.. men skjønner han også, får bare
se ka som skjer.. å ta det derfra, menne håper hun kjerringen tar seg sammen etterhvert.. men skjønner hun godt
om hun blir sint når hun får vite det..[:-]


hehe. skjønner. klarer ikke huske så mye selv.. så må gå tilbake å lese[8D]
good, da har vi en deal, eller date [:)] hehe.

ja faen heller eg hadde blitt forbanna, om Bf hadde kommet å sagt noe sånt til meg NO! .. + at han har vært suuuper utro!! haha... uff å uff.... [8D] å UFF! kan ikke si noe mer [8D]


Hehe, eg lider litt av "ammetåken" enda..[8D]
Japp, men det er jo ikke sikkert at hun faller for slike fine gutter då?[:-][8D][:D]

Ja, eg å.. *kremt*
å e så flau egentlig, no vet alle de som leser ka eg har gjort.. e jo like mye min feil, eg visste jo
ka eg gikk til.. men at eg skulle bli gravid er jo en annen sak!![:D]
 
ammetåken min henger nok en del igjen her å, desverre. selv om det er noen mnd siden eg sluttet å amme. hehe. kan godt ta vekk quoting [:)]

ja er jo litt din skyld å.. [;)] og prevansjon tror eg finnes. IKKE heeeelt sikker[8|][8D]
 
Eg må lese ett å ett ord for å huske ka eg skal svare på.. eg har aldri ammet, men sliter!![8D][:D]

Eg gikk på pillen, å han hoppe av i svingen.. eller eg datt av steinen ble det vell..
japp, det skjedde ute i en skog på gol.. romantisk!![8D][:D]
 
HAhahahhahahaha! ...... funny... skjønner! [8D] romantisk ja..[:-]
 
okei. men da har du ikke ammetåke, men dårlig hukommelse [:-] eg ammet faktisk i 7mnd [:)] ... syns deet var så kos [8D]
 
Minnerik aften, glemmer det aldri.. for etterpå så rant det bare nedover beina på meg..
det trengte eg ikke å skrive... men eg skjønte hvertfall at han ikke klarte å holde de inne i seg sjøl.. [8D][8D]
men pillen skulle jo tatt seg av det, men neida.. hehe

Ja, greit.. men hadde det ikke før eg ble gravid!!![:D][:D]
du e flink då, eg hadde ikke melk.. fikk litt til han i 3 uke, men han fikk i sonde..[8D]
 
hahaha. KJEKT å vite ja.. hehe.. uff. eg hater egentlig å få det inni der , nettopp pga ja, det renner [8D] 
 
 
hmm , eg har aldri vært flink å ikke være surrete [8D] å verre ble det når eg fikk hun. ..hehe. sorry seeent svar, men det skjønner du i PM!hehehe...melk og amming fikk eg til med en gang heldigvis [:)] men du hadde jo litt andre omstendigheter ja.
 
Hehehehe, veldig greit å bare skrive det .. [:D]
nei fysj, det er ekkelt.. å så mye, herregud.. hehehe

Hehehe, tenk om du får ett barn til engang.. oi oi!!![8D][:D][:D]
hehe, skjønner ja.. hehe
eg måtte pumpe 1 uke før det kom noe, var så sår at ja.. det gikk bare ikke ann å amme, han fikk
tak uansett.. så han koste bare å det var vondt.. hehe
 
ja uff a uff! [8D]
 
nei eg går på pillen å sånn ska det bli. selvom............e g har hatt lyst på en til i 9mnd snart[&:] en liten babis [:D] elsker babiser. de er så utrolig herlige...hehe
 
Ja, eg å vil ha baby.. eg går ikke på prevansjon.. menne min prevansjon er null sex.. hehehe!
så blir ingen baby her på en stund![8D]
 
hehe fornuftig![8D] eg kan få babis om eg vil ,men kor lurt det er, er vel en annen sak[8D]
 
Veit, hehe.. sikkert lurt å bare knipe godt igjen !![8D][:D]
 
Neida, det går som det suser her hvertfall!! hehehe
 
Back
Topp