Bosituasjonen deres

Vi bor på landet (men kun 10 min fra byen), i en firebannsbolig. Eier en leilighet på ca 115kvm. Ser etter enebolig, men dessverre ekstremt lite til salgs her ute, og siden eldstemann går på skolen føler vi oss veldig "satt". Får håpe det dukker opp noe i løpet av høsten, for her vi bor nå er det ett soverom for lite til å romme en familie på fem, og så savner vi et ekstra toalett (ingen får lov å gå på do i fred) og TV-stue :) Rett og slett mer plass, slik at hver og en kan ha med venner hjem og ha tid for seg selv :)

Eier et hus på landet, leier ut i kjelleren, stor kjellerleilighet, i hovedetg har vi stue,kjøkken,bad og 1 soverom pluss vinterhage og utgang til veranda og lekestue før dattera vår, oppe har vi 2 soverom og tv stue
Også har vi hest , sauer og griser :D fin plass før unger og vokse opp

Eier 3- roms leilighet i byen. Høy 1 etg med fin, barnevennlig og lukket bakgård. Er veeeldig glad i 1 etg mtp barnevogn og tilgang på uteområdet.

Akkurat passe stort for en liten familie! :)

Også er det veldig nærme begges jobb, barnehager og skoler, noe jeg tror er veldig velkomment når hverdagen blir hektisk en gang... :p

Eier leilighet i byen (ikke sentrum) med 3 soverom, bad og vaskerom... (Og alt annet en leilighet skulle ha...) Og masse bodplass :) Bor på bilfritt område med masse lekeplasser, barnehager, skoler og ikke minst marka i umiddelbar nærhet...

Vi har kjøpt enderekkehus for ikke så lenge siden, 3 soverom og bad i 2. etasje, liten gang, stue og kjøkken i 1. etasje og bad, kjellerstue og boder i kjelleren. Når den lille kommer skal vi innrede kjellerstua med sovesofa sånn at svigers kan bo der når de er på besøk, og sånn at vi har 2. etasje for oss selv. Badet i 2. etasje skal vi pusse opp ila høsten, og kanskje barnerommet også :)
Ellers har vi temmelig stor hage til rekkehus å være og fin uteplass, til og med en liten sandkasse står her fra forrige eier, det blir kjekt for den lille :)
Eier leilighet i byen (ikke sentrum) med 3 soverom, bad og vaskerom... (Og alt annet en leilighet skulle ha...) Og masse bodplass :) Bor på bilfritt område med masse lekeplasser, barnehager, skoler og ikke minst marka i umiddelbar nærhet...

Eier en tomannsbolig på landet, nydelig sjøutsikt, helt nytt felt der alle i feltet er småbarnsforeldre og unge. Og ingen gjennomkjøring i feltet. Så en fin plass å bo:) men huset er dessverre for lite:( 95kvm, og bare 3 soverom..det går ikke i lengden. Så jeg drømmer om enebolig..og vi har sagt at vi kan bo her frem til mini er 1 år (så lenge vi kan ha h*n på rom med oss). Så i 2017 bør vi få et nytt hjem:)

Eier et hus på 180kvm med 700kvm tomt i sentrum av ferieplassen Tjøme:) gåavstand til barnehage, jobb og Strand og alt vi trenger:) veeeldig glad i huset vårt som stadig blir forbedret til vår drøm<3 har stort soverom, 2 soverom til frøkna og vår ventende lille knøtt, gjesterom, 2 bad, stue, kjøkken, vaskerom, walk in closet, kinorom, kontor, stor gang, balkong, hage og loft. Trives veeldig iforhold til vår lille leilighet på 65kvm vi bodde i for litt over et år siden!

Vi kjøpte oss en vertikal-delt tomannsbolig på 120 kvm nå i april. Har stue, kjøkken, gang og et gjestetoalett nede i 1. etg. - og 4 soverom og et stort bad oppe i 2. etg. "Kryploft" over 2. etg. til julepynten osv.

Huset er bygget i 2005, så relativt nytt. Bor i et bebygd boligområde, men "alt" her kan vel betegnes som landet - da det er et landbrukstettsted som ikke er egen kommune en gang. Folk går på butikken her i tresko og felleskjøpet-dress, joggebukser her til daglig. Så veldig annerledes enn hva jeg er vant til i Kristiansand.. :)

Vi har et digert hus på landet, på boligfelt. Utleie i halve kjelleren, ca 70m2 :) stor tomt også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Alle har jo skrevet så utfyllende ;) 4 soverom, stor stue på ca 80m2, Hyggelig kjellerstue som en gang i tiden kan brukes som et trivelig lokale til forskjellige sammenkomster. Eget vaskerom, det er ffantastisk :D Eget kjølerom også, veldig praktsik :) Det jeg liker best er vel verandaen, den er ca 90m2, så mini er godt inngjerda og har stort plass :)

Vi eier enebolig på 200kvm. Har 4 soverom, 2 bad, loftstue, hverdagsstue og spisestue. Stort kjøkken og eget vaskerom:) bor innerst i en "blindvei", og her er det mange barn på alder med sønnen vår:) gåavstand til Bhg,skole og butikk. Ellers er det 10-15 min biltur til byen:)

Vi eier leilighet på 80kvm. To soverom, to bad, gang, eget vaskerom, og stue/kjøkken i ett. Bor på bakkeplan, så har mye større terrasse enn de andre leilighetene i bygget. Er relativt nytt, bygget i 2007, vi har bodd her siden 2010. Jeg håååper jeg kan få full stilling, sånn at vi kan få oss huslån snart.. Veldig vanskelig å selge i disse tider, så vi kan liksom ikke være avhengig på at vi får solgt først.. Er 12 min unna Kristiansand sentrum, 12 min unna dyreparlen, ved sjøen,og egentlig helt perfekt område <3

Vi bor i et hus på landet :) utsikt over hav og fjell, og god plass for barn å boltre seg på :) kjøpte for to år siden. Har pusset opp en del, og til høsten blir det nytt stort bad, og utbygging til neste år :) da blir det loftstue pluss et par ekstra soverom :) vi har 3 nå, og alle blir full, så jeg ønsker meg gjesterom og garderoberom :)

Eier et hus på 180kvm med 700kvm tomt i sentrum av ferieplassen Tjøme:) gåavstand til barnehage, jobb og Strand og alt vi trenger:) veeeldig glad i huset vårt som stadig blir forbedret til vår drøm<3 har stort soverom, 2 soverom til frøkna og vår ventende lille knøtt, gjesterom, 2 bad, stue, kjøkken, vaskerom, walk in closet, kinorom, kontor, stor gang, balkong, hage og loft. Trives veeldig iforhold til vår lille leilighet på 65kvm vi bodde i for litt over et år siden!
Vant dere i Lotto? :P Hørtes herlig ut!

Bor på et småbruk langt ute på landet hvor vi dyrker poteter og jordbær :)

Bor i en 107kvm leilighet med to soverom, stor hage, terrasse, med sjøutsikt. rolig nabolag, kort vei til byen, gode turområder og natur rundt oss. Flott plass starte familie

Flyttet inn i et nytt hus i mai. Endelig inne, var veldig forsinket. Bor på et byggefelt, i en liten by.
Lite kjekt å være kvalm og trøtt, når det er tusen ting en skulle gjort. Er vist ikke bare bare å flytte inn i nytt hus. Å skru opp lameller tar jo en evighet, samme med lamper.

Eier en meget romslig 3-roms i gammel bygård. Med få minutters gange til sentrum av en større by. Bor høyt i etasjene uten heis, og vår lille balkong er hele vår hage.

Sånn har vi bodd og trivdes i mange år, men når 3 nå blir til 4 skal det definitivt flyttes ila det nærmeste året. Hus med stooor hage og mange soverom må det bli!

Back
Topp