Borzoo i Jordmødrene

ORIGINAL: kattekvinna

For en fantastisk mann....[:D][:D] Han vil jeg ha med på min neste fødsel...[:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Ja, skulle gjerne hatt han som jordmor[:D]

ORIGINAL: Drømmeren

Ja , jeg digger han[:D]

ORIGINAL: Amy09

Syns han virker som en fantastisk jordmor. Er noe i væremåten, tilnærmingsmåten og roen hans som fasinerer meg. Tar ham gjerne som jm ved neste fødsel[:)]

Sign! og så e jo han faktisk veldig flink[:)]

Huh? så dere ikke episoden i går eller? han "kjeftet" no nesten på den damen som han bad om å ikke presse... Jeg kjente jeg nesten fikk tårer i øynene. Hvis jeg hadde lagt der hadde jeg blitt kjempe lei meg for at han snakket snakket slik til meg

ORIGINAL: *BalleFlass*

Huh? så dere ikke episoden i går eller? han "kjeftet" no nesten på den damen som han bad om å ikke presse... Jeg kjente jeg nesten fikk tårer i øynene. Hvis jeg hadde lagt der hadde jeg blitt kjempe lei meg for at han snakket snakket slik til meg

jeg syns også det var litt... ehmm.. ukoselig? men det var sikkert viktig at hun presset skikkelig akkurat da, derfor han ble litt alvorlig!

men jeg syns det var litt kjip måte han presenterte barnet på jeg! i den fødselen! slengte babyen opp på magen, og sa "ja får jag gratulera!" [8|][:D]hehe

men jeg digger han egentlig altså! skikkelig gladfyr! og virker flink i jobben sin!

Er jeg den eneste som ikke har sansen for han??

kunne ALDRI hatt en jordmor(far?) som Borzoo under min fødsel, da hadde jeg faktisk bedt pent om en annen.

Syns han virker veldig brå, hard og bestemt!!

eg vil so ha han som jordmor! guri for ein herlig fyr!

Jeg oppfattet det ikke som kjefting, men som å prøve å nå inn til henne slik at hun kunne fokuserer på å presse riktig.

Jeg oppfattet det ikke som kjefting, men som å prøve å nå inn til henne slik at hun kunne fokuserer på å presse riktig.

Enig!

ORIGINAL: Toggolino

jeg syns også det var litt... ehmm.. ukoselig? men det var sikkert viktig at hun presset skikkelig akkurat da, derfor han ble litt alvorlig!

men jeg syns det var litt kjip måte han presenterte barnet på jeg! i den fødselen! slengte babyen opp på magen, og sa "ja får jag gratulera!" [8|][:D]hehe
men jeg digger han egentlig altså! skikkelig gladfyr! og virker flink i jobben sin!

AKKURAT det tenkte jeg også!! [:D][:D] Greit kar`n er dreven asså, men skulle jo nærmest tro han slang et ferdig brød på bordet liksom! [:D][:D] Men han virker veldig jordnær....og litt alternativ[:)]

kul fyr det[:D]

Liker han ikke alltid, men han er veldig trygg på hva han driver med... det er det viktigste når man er jordmorfar [8D]

ORIGINAL: alruto

Han er knallkul-lo meg ihjel av han i dag,men jeg tror ikke jeg hadde følt meg komfortabel med han under min egen fødsel[X(]

sign

Har egentlig ikke helt sansen for jordfedre..
Og synes i episoden i går at han rett og slett ble ukoselig, nesten så han var irritert.. Reagerte skikkelig på det. Men han kan sikkert faget sitt. Bare at jeg ville aldri hatt en mannlig jordmor når jeg fødte...

ORIGINAL: ***COLA***

Enig!

Helt enig her også!![:)]

ORIGINAL: Toggolino

Jeg tenkte at han var streng så hun ikke skulle revne jeg da. Hadde heller hatt en streng jordmor/far enn å ha en som lit meg revne herfra til h...... Ellers har jeg sansen for han. Godt med en positiv tråd her for en gangs skyld[:)] 

jeg syntes han er råkul :-) Skulle gjerne hatt han som jm på min fødsel! Om det er mann eller dame som sjekker meg eller tar imot ungen driter jeg i[8D] Det er jeg ikke så nøye på! :)

Grunnen til at han var så streng med hu jenta som fødet igår var sikkert fordi hun holdt på å revne, og han ble litt småstressa og prøvde å få hu til å fokusere på det han sa..

Men måten han slang ungen på magen til hu som føde kunne han spart seg for! Har mye å si hvordan man får ungen å brystet syntes jeg! Jm skal være hyggelig og presentere ungen for moren sin på en HELT annen måte enn den han gjorde igår! :)

Back
Topp