Benedicte og gutta
Elsker forumet
ORIGINAL: kattekvinna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kattekvinna
ORIGINAL: Renate Røverdatter
Ja, skulle gjerne hatt han som jordmor[:D]
ORIGINAL: Drømmeren
Ja , jeg digger han[:D]
ORIGINAL: *BalleFlass*
Huh? så dere ikke episoden i går eller? han "kjeftet" no nesten på den damen som han bad om å ikke presse... Jeg kjente jeg nesten fikk tårer i øynene. Hvis jeg hadde lagt der hadde jeg blitt kjempe lei meg for at han snakket snakket slik til meg

ORIGINAL: Amy09
Jeg oppfattet det ikke som kjefting, men som å prøve å nå inn til henne slik at hun kunne fokuserer på å presse riktig.
ORIGINAL: Toggolino
Huh? så dere ikke episoden i går eller? han "kjeftet" no nesten på den damen som han bad om å ikke presse... Jeg kjente jeg nesten fikk tårer i øynene. Hvis jeg hadde lagt der hadde jeg blitt kjempe lei meg for at han snakket snakket slik til meg
jeg syns også det var litt... ehmm.. ukoselig? men det var sikkert viktig at hun presset skikkelig akkurat da, derfor han ble litt alvorlig!
men jeg syns det var litt kjip måte han presenterte barnet på jeg! i den fødselen! slengte babyen opp på magen, og sa "ja får jag gratulera!" [8|][:D]hehe
men jeg digger han egentlig altså! skikkelig gladfyr! og virker flink i jobben sin!
ORIGINAL: alruto
Han er knallkul-lo meg ihjel av han i dag,men jeg tror ikke jeg hadde følt meg komfortabel med han under min egen fødsel[X(]
ORIGINAL: Toggolino
jeg syns også det var litt... ehmm.. ukoselig? men det var sikkert viktig at hun presset skikkelig akkurat da, derfor han ble litt alvorlig!
men jeg syns det var litt kjip måte han presenterte barnet på jeg! i den fødselen! slengte babyen opp på magen, og sa "ja får jag gratulera!" [8|][:D]hehe
men jeg digger han egentlig altså! skikkelig gladfyr! og virker flink i jobben sin!