Bortskjemt

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
I dag har Alexandra fått ekte saueskinn og sommer klær og ny sengekant som er litt bredere med ole brumm motiv... Hun har blitt aktiv i sengen og den sengekanten som vi har fra før er ikke bred.. Har ikke lyst til at beina hennes skal sitte fast mellom spinklene..Er litt skummelt det der... Også ble det så mye bedere og sove i vogna når jeg la saueskinnet dit.. Hun sovnet tvert omtrent.. Hadde fleecepledd der og det ble for varmt for henne[&o] 

Kjekt med saueskinn!! [;)] Det sover Malin på også. Er veldig kjekt med nye ting til babisene. Kommer alltid hjem fra byn med ting til Malin og glemmer d jeg egentlig skulle ha [:D]

He he[:D] Da er vi to. Jeg klarer heller ikke og begrense meg.. Er ikke så lett og ikke la vær heller..Så sambo blir liott sur på meg han også.. Han er så flink med penger han.. KLarer og spare penger han da ihvertfall, noe jeg burde ha gjort også...

ORIGINAL: Mamman til go`jenta

He he[:D] Da er vi to. Jeg klarer heller ikke og begrense meg.. Er ikke så lett og ikke la vær heller..Så sambo blir liott sur på meg han også.. Han er så flink med penger han.. KLarer og spare penger han da ihvertfall, noe jeg burde ha gjort også...

signerer denne jeg[:D]

Back
Topp