Bortskjemt..

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Det sies så pent at de små ikke kan bli bortskjemt, men jeg er ikke helt overbevist.. :p Har nemlig en liten kar her som er tydelig preget av spennende dager med lek og moro på sofaen fra morgen til kveld sammen med farmor, og som er vant til at pappa plukker ham opp og går med ham på armen så snart han gir fra seg en liten misfornøyd lyd ;) Litt slitsomt når man da plutselig blir alene og hans lille majestet forventer samme service fra en litt sliten mamma som faktisk også er nødt til å spise litt og gjøre litt husarbeid innimellom ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum

Hehe, ja de små er absolutt smarte fra første stund, også blir de veldig fort vant til ting. Får lett nye rutiner om man kan si det sånn:) Når kommer kjæresten tilbake? Synes du er kjempeflink, ikke barebare og ta seg av en liten bsby;)

Jeg har ingen aning når han kommer tilbake. Tar det litt som det faller seg..

Ah, ok:)Håper det blir snart, da. Så dere får vært litt sammen igjen:)

Det sies så pent at de små ikke kan bli bortskjemt, men jeg er ikke helt overbevist.. :p Har nemlig en liten kar her som er tydelig preget av spennende dager med lek og moro på sofaen fra morgen til kveld sammen med farmor, og som er vant til at pappa plukker ham opp og går med ham på armen så snart han gir fra seg en liten misfornøyd lyd ;) Litt slitsomt når man da plutselig blir alene og hans lille majestet forventer samme service fra en litt sliten mamma som faktisk også er nødt til å spise litt og gjøre litt husarbeid innimellom ;)

Vi har også ei sånn lita frøken etter jula med mye fart og morro hele dagen! Så nå øver vi på å leke litt alene, hun var jo sååå flink til det før jul! :confused:

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

De legger til seg noen gode vaner ja:-) Håper det ikke er alt for lenge til mannen kommer tilbake:-)

I jula var han fortsatt livredd folk, så da var han bare hos meg eller pappa'n, så da var det nesten som vanlig etterpå :) bortsett fra at faren har lagt ham til gode vaner med bæring hele dagen ;) Så etter at farmor var her hele uken og dullet med ham i tillegg, så er det helt håpløst :p Her skal det ikke lekes alene nei! :p

Back
Topp