Bortevekk

annibananni

Forelsket i forumet
Hei

Hvordan klarte du å glemme den???

Har to små barn her, som maset etter frokost, så da kom det først[:D]

hehe, jeg glemte også testen, men det var fordi jeg egentlig var heelt sikker på at jeg ikke var gravid, tok bare testen for sikkerhets skyld før jeg begynte med ny prevensjon. Og etter tre kvarter da jeg skulle kaste den, var det en svaaak strek. Og jeg var gravid, gitt[8D] Dette var forsåvidt ikke svar på spm ditt, og husker heller ikke om det var cb test...

Hehe, jeg tok den også bare for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid. Har vært så fryktelig uggen de siste dagene. [&:]

Huff, nå blei jeg nervøs. Hadde håpet at noen skulle si at det alltid kommer svake streker på tester etter en stund[X(]

Jeg opplevde at jeg fikk svake streker på 2 tester (cb og qr) Men da var jeg ikke gravid..[:)]

CB digital sier jeg bare - kan ikke få til å tyde sånne streker, bare pes " er det? ser du? er den svak? når kom den? kom strek etter 15 min stemmer det da? Stemmer det var en svak strek men er borte".. hmm - kan DU se en strek?????"[8D] heheh

ORIGINAL: KathMor

CB digital sier jeg bare - kan ikke få til å tyde sånne streker, bare pes " er det? ser du? er den svak? når kom den? kom strek etter 15 min stemmer det da? Stemmer det var en svak strek men er borte".. hmm - kan DU se en strek?????"[8D] heheh

Hehe.
Skulle ha digital, men de hadde ikke på det apoteket jeg var på.
Men blir nok en digital litt seinere i uka[:D]

Tusen takk for svar[:)]

CB digital!!!!

Den var veldig svak i såtilfelle..... ut fra bildet ditt.

Ta en ny test om 2 dager på morgenurin så vet du bedre, nå blir det bare synsing.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

CB digital!!!!

Den var veldig svak i såtilfelle..... ut fra bildet ditt.

Ta en ny test om 2 dager på morgenurin så vet du bedre, nå blir det bare synsing.

Den synes mye bedre i virkeligheten.
Den var tatt på morgenuring også.
Tenkte jeg skulle ta en ny test på lørdag, og se da[;)]

Ingen flere som har erfaringer??

jeg tok en test en gang som var negativ, men da kom en strek etter en times tid ca.. jeg var ikke gravid [:)]

Jeg har opplevd det. Første gang jeg var gravid så tok jeg en test da vi var i huset vi pusset opp, den var negativ. Tok den med hjem for å kaste den i søpla hjemme, så ikke svigers (som hjalp til med oppussing) skulle finne den. Titta selvsagt på den igjen før jeg kastet den, da var den positiv... Neste morgen spratt jeg opp kl 06 for å ta ny test, måtte jo det.! Og DA kom det 2 streker med en gang.

(Men det hender av og til at en negativ test endrer seg til falsk positiv da. Det er jo derfor man ikke skal lese av resultatet etter angitt tid. Når det er sagt så er det den ENESTE gangen en negativ test har forandret seg til positiv for min del. Andre tester jeg har tatt har vært negative i det uendelige...Var livredd for å være gravid en periode det passet svært dårlig, så da tittet jeg på dem flere ganger, mange timer etter de var tatt!)

Jeg har opplevd falsk positiv med både CB, QR og billigtester..
Samme greia hver gang. Lar jeg de ligge blir de positive.

Den ser negativ ut i mine øyne.. Mtp at det er en time etter..

Men ta en digital du..

Lykke til =)

Blei litt letta av å lese svarene deres, men tok akkurat en billigtest, og der kom det opp en svak strek[&:]
Men blir nok en digital på meg i morgen uansett ja[X(]

Back
Topp