BORTE

løve78

Forumet er livet
*

Skulle ikke overraske meg om det er hans utrolig merkelige måte å indirekte annerkjenne dine graviditetsplager på i ettertid.

ORIGINAL: løve78

Mannen min kommer stadig hjem og forteller om den og den som er gravid og har de og de plagene STAKKARS...blir så irritert, jeg har vært gravid 3 ganger og ikke en gang har det vært synd på meg!!! Jeg spydde HVER dag flere ganger om dagen i over 4 mnd da jeg gikk gravid sist, men ikke søren om han stod opp på morgenen for å hjelpe meg med de to andre...jeg var jo bare gravid, ikke syk! Blir så forbanna når han da kommer hjem og sier det er synd på ALLE andre som er gravide!!! Har funne ut at jeg klager altfor lite...så nyttårsforsett på forskudd, KLAGE MER!

Hehe skjønner hva du mener.. min x var også sånn.. Men han snakka helst mer om de gravide han visste om som ble helt "gale etter sex"... som ett hint til meg som totalt mistet sex lusten og følte meg råtten for å kun gi ham noe en gang i uken av veldedighet.. Blir ofte sånn når man går å trør oppå hverandre, at man blir flinke å fokusere på negative ting og ikke har medlidenhet til hverandre :) Du er tøff da, som klager lite !!

*Goood klem*

*

*

borte

*

Kanskje han beundrer deg og synes du er knaldtøff?[:)]

Stakkars de som ligger og spyr og er sååååå dårlige! - du derimot lot ikke noe som spy bremse deg for noe[:D][8D]

*

hahaha!!!
Er så typisk menn!!! De er så dumme[8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: reenate

Skjønner jeg godt. Jeg hadde klikka for lenge siden.. [:o]

*

[*

.

[8|]

*

Og det finner du deg i?? Jeg hadde blitt så lei meg og forbanna om mannen min hadde oppført seg sånn.

[8|]

*

*

Back
Topp