borte

Ole Brumm

Forumet er livet
..

Stakkar Magnus som er så mye sjuk [:(] 

Erik er så og si aldri sjuk han- fatter ikke hvor heldige vi har vært med immunforsvaret hans! Han har nå gått i barnehage i 1 år og 8 mnd og på den tida har han vært hjemme pga sykdom 4 dager og de dagene var attpåtil i løpet av 2 uker!

Var redd vi kom til å gå på en smell da han bytta barnehage i vår,men han har ikke vært syk siden han begynte der bortsett fra at han kasta opp noen ganger en lørdag [;)]

Kan tenke meg at det er stressende å stadig måtte være hjemme med syk unge- enda godt det fins besteforeldre som stiller opp [:)]

Vi har hatt MYE sykdom tidligere, men *bank-i-bordet* så har vi siden i høst hatt 3 sykt barn dager, 2 av de har vært med småtten, og 1 med begge to (pga vaksina)
Vi har også vært hjemme med størstemann i 2 uker, men det er pga mandlene..
Så jeg er heller positivt overrasket over hvordan vi har hatt det hittill i år

Kjenner jeg er redd for at det skal snu, og bare være sykdom [&o]
Men, hadde vært deilig om vi får igjen for å ha tatt mandlene [:)]

Huff da, ikke så greit å være så mye syk da [:(]

Vi har en runde med fordkjølelse på The aog meg nå. Ellers har det jo vært sånn passe med sykdom. Var borte fra barnehagen i 1,5 uke pga vannkopper tidligere i høst. Husker ikke at det har vært så ille i år [8|]

Det er noe nytt hver måned her i huset. Er vel Herman det går værst utover. Kian har vært borte fra barnehagen i en uke siden oppstart.

Herman er et ørebarn[&o] Skal til øre-nese-hals spesialist snart.

..

Back
Topp