Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleFørste
eg syns ikkje det høres ut som du er så urimelig! Sånne ting er så vanskelig når slektene slår seg vrang! Men blir budrunder avsluttet med lodtrekning?? rareste eg har hørt!
Håper det ordner seg til slutt og at onkelen din skjerper seg!
ORIGINAL: Vilnus
Syns du har rett til å være sint!!
Vår familie har også rangering (på farssiden). Min far faktisk bygde hele huset til min bestemor (uten betaling eller noen form for kompensasjon). Når hun flyttet hit til byen, så istedenfor å snakke med resten av familien evt. min far om saken, ga hun det direkte, for en svært liten sum har jeg hørt, til (den favoriserte) minstebroren (som fortsatt bor igjen).
Og hun har gjort mye annet som tyder på at hun liker noen av barna sine bedre enn andre. Allikevel, det er svært lite jeg har å si i min familie sin sak. Jeg trekker meg langt vekk og lar dem styre på som det så måtte ønske, så lenge det ikke har noe å si for min del (og det har det jo sjeldent). Men det er tydelig at det sitter dypt på henne, da jeg til jul et år fikk en bok (fra en bokklubb som hun også hadde lest) og mine fettre fikk nintendo.
ORIGINAL: Svartengel
[:@][:@][:@][:@][:@]