borte

Prikkprikk

Flørter med forumet
.....

At du gidder.. Og hvordan tror du han blir å behandle ungen? Kom deg vekk, jo før, jo heller.. 

Sender deg en stor klem....!!

Bare husk på det at det ikke er noen som er mere verd enn deg selv[;)] (om du ikke teller med barna!)

ORIGINAL: Sicily

At du gidder.. Og hvordan tror du han blir å behandle ungen? Kom deg vekk, jo før, jo heller.. 

Å fy faen, gjett om han hadde fått så øra flagra. Nei slike folk er jaggu ikke noe samle på.. makan til frekkhet [:'(][:@]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Å fy faen, gjett om han hadde fått så øra flagra. Nei slike folk er jaggu ikke noe samle på.. makan til frekkhet [:'(][:@]

helt enig, det høres hardt og brutalt ut, men både jeg og ritamor veit hva du prater om, og DET BLIR IKKE NOE BEDRE har det først begynnt sånn.... kom deg vekk jente![:)]

ORIGINAL: ~Fru Kathleen~

ORIGINAL: ~Ritamor~

helt enig, det høres hardt og brutalt ut, men både jeg og ritamor veit hva du prater om, og DET BLIR IKKE NOE BEDRE har det først begynnt sånn.... kom deg vekk jente![:)]

Så alt for enig.. Du klarer deg fint selv. Mye bedre enn og få slengt dritt i tryne hver dag. Ja, kall meg gjerne kald, men aldri skal noen få tråkke på meg mer. Iallefall ikke en mann.. [;)]

takk for svar..ja,jeg vet hva jeg må gjøre..vet bare ikke hvor jeg skal begynne.

har opplevd dette før...

Back
Topp