Borte

¨..en ting er å være naturlig "flørtete" (og da mener jeg på en useksuell måte) og ha en god tone med alle - både jenter/kvinner og gutter/menn..

..å bevisst flørte med en man har et godt øye til, er noe helt annet..

Det første er ok, det andre er det ikke..

Og jeg synes nok du setter litt feil fokus på saken.. "hva vil de andre tenke om meg??" Spør heller partneren din, om h*n synes det er OK at du flørter med en du har litt interesse for, selv om du ikke har tenkt å være utro..

flørting skader som regel ingen[;)] så lenge du selv vet hvor grensen går.. og kollegene dine vet jo at du er i et forhold......

ORIGINAL: Kattepus

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Kattepus

Ok kom kanskje litt feil ut.. Bare tenker sånn det er jo greit å danse og tulle med de på jobben. Vi er en kjempebra gjeng. Og det har vel aldri vært galt å småflørte litt. Tenker jeg i hvertfall, men dere ser tydeligvis på det som hårreisende. Aldri dans med noen på fest eller sitti på fanget???

så lenge de på jobben din vet at du er opptatt - og du holder "flørtingen" på et kollegialt nivå og har humoren godt tilstede så ser jeg ikke problemet med å ha en god tone, plenty av humor - og litt interne kommentarer med kollegaene sine.. det er også fullt lovlig å danse med kollegaene sine..

problemene oppstår vel når det blir litt for intimt, og oppmerksomheten kun går til en spesiell person hver eneste gang..?

Ja da er vi enig[:D]  Syns det er greit med god tone og småflørting på jobb.  Beklager å måtte si det, men dere som ser på det som utroskap med litt flørting.. Høres ut som dere har det ganske kjedelig...
Nå får jeg sikker pryl for den komentaren der[&:][&:][&:]

Jeg kan ihvertfall backe deg opp.. hehe!! Jeg er en stoor flørt, og har alltid vært det [;)] mannen min syntes det er helt greit! Han flørter selv, og det plager meg ikke!
Vi er nå veldig trygge på hverandre da, så kanskje det er derfor [8|] 
På jobb er det overtall av mannfolk og selvfølgelig må jeg sitte på fanget..haha! Alle gjør det der, selv om konene og mennene er med på tur/fest, one big happy
family der altså [:D]

ORIGINAL: Rævvabakfram

Sånt hadde ikke jeg akseptert hadde jeg vært mannen din ihvertfall.. Du er opptatt kvinne! Hold deg til han.. Selv om du ikke er utro, synes jeg du på en måte er det alikevell..

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, du er ei luremus og det synes jeg er råttent mot både han du er sammen med og han du flørter med!

Sign! [8|]

Du har eit godt auge til han på jobben; då skal du ikkje la det gå så langt.
Med mindre du kan seie det til sambuaren din då; eg har eit godt auge til ein på jobben, og vi pleier attpåtil å danse og småflørte litt når vi er ute.
Eg er i den meining at du ikkje skal gjere noko du ikkje kunne gjort dersom samb. var der.. (og attpåtil viste at du har eit godt auge til denne kollegaen)..

Gadd ikke lese tråden.

ALLE HAR BEHOV FOR BEKREFTELSE SELV OM DE HAR MANN/DAME!!!!!

Jeg ser på det på denne måte:
Hvis jeg skulle vært avvisende mot alle (les: selvdigger) som flørter med meg, så ville jeg jo aldri fått en komplement fra noen andre enn mannen min, som sier akkurat det jeg vil høre når han vil ha seg noe[8D]
Dette ødelegger selvtilliten i lengden.
Det går fint ann å småflørte litt, og det er helt sundt for forholdet.

"man kan se på menyen ute, men man går hjem å spiser"[;)]

Hmmm, setter ikke så veldig stor pris på samboeren din, skjønner jeg...
Regner med du hadde godtatt slik oppførsel fra hans side også da?

Synes ikke dette handler om å få bekreftelse på seg selv.
Når man har et godt øye til noen, og planlegger flørting....

ORIGINAL: Febbis

Gadd ikke lese tråden.

Hvis jeg skulle vært avvisende mot alle (les: selvdigger) som flørter med meg, så ville jeg jo aldri fått en komplement fra noen andre enn mannen min, som sier akkurat det jeg vil høre når han vil ha seg noe[8D]

[8D]

Gadd ikke lese tråden.

Tror jammen jeg signerer denne [:)]

Gadd ikke lese tråden.

ja, men er det like sundt for forholdet om man har godt øye til en person og flørter og "herjer"  på med han?

Må helt ærlig si at jeg hadde ikke likt det om samboeren min hadde hatt ett godt øye til en dame, også flørtet som fèn med henne... Normal vanlig flørting er en ting, men når man har godt øye til en, så blir det feil i mine øyne[:)]

kan bare snakke ut ifra meg selv og mine tanker, har også samboer og vært sammen i 6 år nå.
jeg er hyggelig mot (stort sett) alle menn, men hvis jeg blir så hyggelig at JEG selv tenker at jeg flørter litt, da er det stopp.
Jeg er mester i å flette inn sambo i samtalene da...."ja det sier sambo også!" "sånn har sambo også!"
så er det ikke no' tvil [:D]

Back
Topp