Borte

Koffør flørte m andre når man har sambo da? [8D]

er kansje litt luremus[8D][:D] for han kommer jo aldri til å få noe[;)]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

luremus kalles det ja..Hadde ikke likt om sambo drev sånn,ei han om jeg drev sånn...

Hmmm. Det er det man kaller for luremus ja. Og siden du skal omgås de samme folkene på jobb så syns jeg det er lurt å holde en litt lav profil. Så de ikke skal få falske forhåpninger.

For min del synes jeg flørting er uaktuelt jeg da! Kommer kanskje litt ann på hva du annser som flørting, men likevel. Jeg tror ikke jeg hadde gjort noe sånt med en jeg hadde hatt et godt øye til, tenk om han liker deg også da? Så gir du ut slike forhåpninger

Ok kom kanskje litt feil ut.. Bare tenker sånn det er jo greit å danse og tulle med de på jobben. Vi er en kjempebra gjeng. Og det har vel aldri vært galt å småflørte litt. Tenker jeg i hvertfall, men dere ser tydeligvis på det som hårreisende. Aldri dans med noen på fest eller sitti på fanget???

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

luremus kalles det ja..Hadde ikke likt om sambo drev sånn,ei han om jeg drev sånn...

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: Kattepus

Ok kom kanskje litt feil ut.. Bare tenker sånn det er jo greit å danse og tulle med de på jobben. Vi er en kjempebra gjeng. Og det har vel aldri vært galt å småflørte litt. Tenker jeg i hvertfall, men dere ser tydeligvis på det som hårreisende. Aldri dans med noen på fest eller sitti på fanget???

Okej, sånn ja. Så lenge det er full forstått fra begge parter at dette er bare vennskaplig og aldri blir noe mer enn det så ser jeg ikke noe galt med det. Hadde ikke brydd meg om sambo dansa med noen på fest, hadde ei på fanget eller lignende. Så lenge det er tydelig at dette er bare kollegaer som er fest og har det gøy. Og that's it.

Takk, du skjønte greia mi[:D] Men jeg tenker bare at manfolk tenker jo ofte litt anneledes enn oss damene...? Så håper ikke de ser på oss som det selv om vi skulle finne på å sitte på fanget og danse..

ORIGINAL: *Smurfen*

ORIGINAL: Rævvabakfram

Sånt hadde ikke jeg akseptert hadde jeg vært mannen din ihvertfall.. Du er opptatt kvinne! Hold deg til han.. Selv om du ikke er utro, synes jeg du på en måte er det alikevell..

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, du er ei luremus og det synes jeg er råttent mot både han du er sammen med og han du flørter med!

Helt enig der! Har ei på kontoret som er sånn med gutta og ho har samboer. Jeg mister respekten for sånne mennesker! Man skal holde seg til den man er sammen/gift med.

Og for å svare på den så var hele denne tråden "hypotetisk sett".

så lenge de på jobben din vet at du er opptatt - og du holder "flørtingen" på et kollegialt nivå og har humoren godt tilstede så ser jeg ikke problemet med å ha en god tone, plenty av humor - og litt interne kommentarer med kollegaene sine.. det er også fullt lovlig å danse med kollegaene sine..

problemene oppstår vel når det blir litt for intimt, og oppmerksomheten kun går til en spesiell person hver eneste gang..?

ORIGINAL: Dollface

så lenge de på jobben din vet at du er opptatt - og du holder "flørtingen" på et kollegialt nivå og har humoren godt tilstede så ser jeg ikke problemet med å ha en god tone, plenty av humor - og litt interne kommentarer med kollegaene sine.. det er også fullt lovlig å danse med kollegaene sine..

problemene oppstår vel når det blir litt for intimt, og oppmerksomheten kun går til en spesiell person hver eneste gang..?

Ja da er vi enig[:D]  Syns det er greit med god tone og småflørting på jobb.  Beklager å måtte si det, men dere som ser på det som utroskap med litt flørting.. Høres ut som dere har det ganske kjedelig...
Nå får jeg sikker pryl for den komentaren der[&:][&:][&:]

Synes hele opplegget høres helt idiotisk ut jeg da... Hvorfor i allverden skal du flørte med han i utgangspunktet??
Flørting er jo på en måte en slags "parringslek", primitivt sett da.

Jeg hadde aldri godtatt at mannen min oppførte seg på den måten.
Stakkars din mann...[:'(]

Flørting med andre syns jeg er å vise lite respekt for den du er sammen med... Syns ikke sånt er greit nei. fysj[:'(]

ORIGINAL: Marlu

så lenge alle parter er OK med det, så ser jeg ikke problemet...

men majoriteten her inne synes sikkert det er feil, umoralskt osv [8D]

Enig. Så lenge det foregår på ett litt tullete nivå, og dere begge/alle vet hvor grensen går, så ser jeg ikke noe galt i det [:)]

Det v ille aldri falle meg inn å gjøre noe sånt... Det vi ikke kunne gjort rett foran hverandre gjør vi heller ikke når den andre ikke er tilstede. Syns det er en fin avtale å ha. (For VÅR del ihvertfall)

Og JA! Du er litt luremus hvis du gjør sånt[;)]

det er åpenbart at du blir litt misforstått her gitt [:D]

dra på fest, kos deg og ha det gøy - bare sørg for at alle parter vet hvor skapet står, og at du ikke gjør noe du ikke kunne gjort om samboeren din hadde vært der [:)]

jeg klemmer på mine egne kompiser og på kompisene til gubben, og sist vi var på fest danset jeg mer med kompisen hans enn med han selv [8D]  (han satt bedrukket i en badestamp og brydde seg ikke stort da, men men [:D])

Ja, det sier jeg også! Dra på fest, dans og kos deg [:D]

ORIGINAL: PlatinaBlondina

ha det gøy så lenge du lever du,er lov å ha det moro,så lenge man vet hvor grensene går[;)][;)]
skjønner GODT tankegangen din!!!

ORIGINAL: Dollface

det er åpenbart at du blir litt misforstått her gitt [:D]

dra på fest, kos deg og ha det gøy - bare sørg for at alle parter vet hvor skapet står, og at du ikke gjør noe du ikke kunne gjort om samboeren din hadde vært der [:)]

jeg klemmer på mine egne kompiser og på kompisene til gubben, og sist vi var på fest danset jeg mer med kompisen hans enn med han selv [8D]  (han satt bedrukket i en badestamp og brydde seg ikke stort da, men men [:D])

Takk[:D]

Så hypotetisk sett men har et godt øye til en på jobb (men har INGEN planer om å bære utro da!!) også skal vi ha fest. Da er det jo vanlig å tulle å flørte litt.
Hvorfor i all verden gidder du flørte og tulle med en du har ett godt øye til, når du er opptatt, og har ingen planer om å være utro ? er som å leke med fyrstikker det, blir bare fordumt spør du meg.
Ja syntes du oppfører deg som en luremus. Ser ikke noe galt i å tulle og ha det gøy med kollegaer, men man jekker seg litt ned om man får litt "feelings" inn i bildet..

Back
Topp