Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Alexandra82
ORIGINAL: Kattepus
Ok kom kanskje litt feil ut.. Bare tenker sånn det er jo greit å danse og tulle med de på jobben. Vi er en kjempebra gjeng. Og det har vel aldri vært galt å småflørte litt. Tenker jeg i hvertfall, men dere ser tydeligvis på det som hårreisende. Aldri dans med noen på fest eller sitti på fanget???
Okej, sånn ja. Så lenge det er full forstått fra begge parter at dette er bare vennskaplig og aldri blir noe mer enn det så ser jeg ikke noe galt med det. Hadde ikke brydd meg om sambo dansa med noen på fest, hadde ei på fanget eller lignende. Så lenge det er tydelig at dette er bare kollegaer som er fest og har det gøy. Og that's it.
ORIGINAL: *Smurfen*
ORIGINAL: Rævvabakfram
Sånt hadde ikke jeg akseptert hadde jeg vært mannen din ihvertfall.. Du er opptatt kvinne! Hold deg til han.. Selv om du ikke er utro, synes jeg du på en måte er det alikevell..
Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, du er ei luremus og det synes jeg er råttent mot både han du er sammen med og han du flørter med!
Helt enig der! Har ei på kontoret som er sånn med gutta og ho har samboer. Jeg mister respekten for sånne mennesker! Man skal holde seg til den man er sammen/gift med.
Ok kom kanskje litt feil ut.. Bare tenker sånn det er jo greit å danse og tulle med de på jobben. Vi er en kjempebra gjeng. Og det har vel aldri vært galt å småflørte litt. Tenker jeg i hvertfall, men dere ser tydeligvis på det som hårreisende. Aldri dans med noen på fest eller sitti på fanget???
ORIGINAL: Dollface
så lenge de på jobben din vet at du er opptatt - og du holder "flørtingen" på et kollegialt nivå og har humoren godt tilstede så ser jeg ikke problemet med å ha en god tone, plenty av humor - og litt interne kommentarer med kollegaene sine.. det er også fullt lovlig å danse med kollegaene sine..
problemene oppstår vel når det blir litt for intimt, og oppmerksomheten kun går til en spesiell person hver eneste gang..?
ORIGINAL: Marlu
så lenge alle parter er OK med det, så ser jeg ikke problemet...
men majoriteten her inne synes sikkert det er feil, umoralskt osv [8D]
ORIGINAL: PlatinaBlondina
ha det gøy så lenge du lever du,er lov å ha det moro,så lenge man vet hvor grensene går[;)][;)]
skjønner GODT tankegangen din!!!
ORIGINAL: Dollface
det er åpenbart at du blir litt misforstått her gitt [:D]
dra på fest, kos deg og ha det gøy - bare sørg for at alle parter vet hvor skapet står, og at du ikke gjør noe du ikke kunne gjort om samboeren din hadde vært der [:)]
jeg klemmer på mine egne kompiser og på kompisene til gubben, og sist vi var på fest danset jeg mer med kompisen hans enn med han selv [8D] (han satt bedrukket i en badestamp og brydde seg ikke stort da, men men [:D])
Så hypotetisk sett men har et godt øye til en på jobb (men har INGEN planer om å bære utro da!!) også skal vi ha fest. Da er det jo vanlig å tulle å flørte litt.Hvorfor i all verden gidder du flørte og tulle med en du har ett godt øye til, når du er opptatt, og har ingen planer om å være utro ? er som å leke med fyrstikker det, blir bare fordumt spør du meg.