Borte

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
endelig etter 3 år sitter det en spire... var gravid også for 2 år siden, men da sa i uke 10...
I går begynnte jeg og blø litt, og også i dag kom det blod.. håper spiren klamrer seg fast..
Ryggen verker, men har ikke slik vondt i magen som da jeg hadde sa... håper dette ikke er det[&:]
Da har jeg fått domen! Spiren er desverre ikke noe mere.. Var og fikk en MA i dag... trist, men prøver igjen..
Lykke til alle dere andre[:D]

Så bra!!! Får håpe spiren klamrer seg fast da!!!
Vet om flere som småblør under svangerskapet. Jeg hadde jo noen heftige blødninger, så det var jo derfor jeg er sykemldt nå. Men det virker ikke som om det er sånn du har det? Uansett så bør du holde deg mest mulig i ro. Sånn for sikkerhetsskyld.
Og så håper jeg med alt jeg har at det går bra!!! *klem*

Gratulerer med dagbok[:)][:)] gøy å høre om andre også som har blitt gravid på pergo!!! [:)]

blør mere nå, men vil ikke betegne det som kraftig blødning.. litt stikking og øm i magen.vondt i ryggen, og en dårlig følelse..[&:] Men man skal ikke gi seg før slaget er tapt![:D] Skal til legen i morgen, og håper på ultralyd. Da får jeg ivertfall svar på hva som skjer inni der... *håpehåpe*
Nå er jeg så trøtt at jeg må ta meg en høneblund her... ZZZZzzznork...

MASSE lykke til hos legen!!!!! Håper virkelig at alt er som det skal være!!!! *STOOOOOOOR klem*[:)]

Back
Topp