borte *

• Trådstarter Trådstarter arielle_25
  • Opprettet Opprettet
det synes jeg var dårlig gjort at du ikke blir invitert til henne! har du aldri kommet overens med henne eller? kan forstå at det blir vanskelig, din mann vil sikkert at hun skal sove der om han får tilbudet eller? men jeg hadde ikke sendt henne fra meg så lenge jeg hverken kjenner plassen eller dama. gjerne du kan ringe henne eller snakk med mannen din om en løsning

Da hadde ikke jeg latt dattra mi sove der.
Nå har jeg aldri hatt godt forhold til svigers,
og du skal være sikker på at dattra de har det bra
før du overlater ho til andre.

ORIGINAL: thealita

Blir du ikke invitert dit en gang? Da hadde jeg aldri latt mitt barn sove over der. Du må føle deg trygg før du lar barnet ditt sove hos noen andre, det er du som bestemmer, i samråd med mannen din selvfølgelig.

Hvis du ikke vil at ho skal overnatte med svigermor så trenger ho ikke det[:)] Vår gutt får heller ikke overnatte med svigermor[;)]

ORIGINAL: snuppelille

Da hadde ikke jeg latt dattra mi sove der.
Nå har jeg aldri hatt godt forhold til svigers,
og du skal være sikker på at dattra de har det bra
før du overlater ho til andre.

Så absolutt enig!!!!

her har hun ikke overnattet hos svigermor enda. [;)]
Hos mine foreldre har hun vært 2 ganger.

ORIGINAL: GitteLen

Hvis du ikke vil at ho skal overnatte med svigermor så trenger ho ikke det[:)] Vår gutt får heller ikke overnatte med svigermor[;)]

hvorfor ikke? spør hun om å få passe? er du og samboer enige? masse spr på meg [:D]
Jeg tenker iallefall at jeg vil vente til hun spør selv om å få ligge der, da kan jeg iallefall snakke med datteren min om hvordan hun har hatt det

ORIGINAL: arielle_25

ORIGINAL: GitteLen

hvorfor ikke? spør hun om å få passe? er du og samboer enige? masse spr på meg [:D]
Jeg tenker iallefall at jeg vil vente til hun spør selv om å få ligge der, da kan jeg iallefall snakke med datteren min om hvordan hun har hatt det

sender deg pm, litt for privat til å legge ut her[;)]

Back
Topp