Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk først et Foleykateter i livmorhalsen for å modne, da den ikke gjorde så mye ble jeg lagt inn for å få modningspille. Fikk to første dagen og det gjorde at jeg fikk mye vondt i mage og rygg(modning). Dagen etter hadde jeg 2 cm åpning og da tok de vannet, og en time senere satte de drypp. Det gjorde susen og timer etter var vesla født [:D]
hei! jeg fikk en modningstablett kl. 10.40 og legen sa at etter jeg hadde ligget helt stille en time så kunne jeg ta meg en tur ut og kommet itlbake senere for dette kom til å ta tid sa han... fire timer etterpå så var hun ute...[&:] det var en hard,men rask fødsel!
hører til i juni men svarer for det[:)] jeg ble satt igang på mandag 26/6 kl.10 fikk jeg 2 modningstbl kl.16 fikk jeg en til ingenting som skjedde... så dagen etter 27/6 kl.10 fikk jeg 2 tbl til... begynte å skje ting.. hadde sammentrekninger.. skulle få ny tbl kl.16.. men da var det så pass tett mellom sammentrekningene... å hjertelyden til Tuva var ikke som den skulle.. hadde da 2 cm åpning å de tok vannet 16.50 19.52 var Tuva ute[:D]
å alle vist at jeg skulle bli satt igang..så det hagla inn med mld hele tiden.. hvordan går det? kjenner du noe? osv.