*borte*

Dreams

Forumet er livet
*borte*

her var det mye fint[;)]

ORIGINAL: Tøtta81

her var det mye fint[;)]

myye fint, hadde samme tiara jg, stoorfornøyd[:D]

Så nydelige ting!!
Blir nok et flott bryllup [:)]

Her var det mye fint ja - blir nok et nydelig bryllup (fikk ikke opp bildet av tiaraen da, men alle de andre fikk jeg sett)

ORIGINAL: Trin

Så nydelige ting!!
Blir nok et flott bryllup [:)]

Blir nok bra ja[:)]
satser på det!!

Fine bilder!

ORIGINAL: citadel

Så fint alt var. Ikke lenge til bryllupet skal stå nå, kan tenke meg det kribler litt ekstra. Jeg begynner i alle fall å kjenne det litt[8D][:D]

Går fort nå ja!!
begynner å bli stressa ang disse papirene, sambo får jo ikke ut fingern han må få forlovern til å skrive på de!!

ORIGINAL: Dreams

Så fint alt var. Ikke lenge til bryllupet skal stå nå, kan tenke meg det kribler litt ekstra. Jeg begynner i alle fall å kjenne det litt[8D][:D]

Går fort nå ja!!
begynner å bli stressa ang disse papirene, sambo får jo ikke ut fingern han må få forlovern til å skrive på de!!

He, he det skjønner jeg godt. Her er det i boks. Sambo har valgt min storebror til forlover, så jeg tok meg friheten til å sende han arket og ba han skrive under og sende det tilbake[8D] For å være sikker på at han gjorde det, la jeg en frankert konvolutt som han kunne retunere det i.............en smule desperat, jeg? neida *fnis*[8D]

hehe så lurt[:)]
Forlover til sambo bor bare rett nedi veien her så det burde ikke være så vanskelig, må nok ordne deg selv i morgen ja!!!

Back
Topp