borte

Det kommer til å gå kjempe fint, eadni!
Ikke noe å grue seg for. [:)]
Venter spent på oppdatering når dere er tilbake!

Neida, dette kommer til å gå helt fint!! Hun har bare sundt matvett[;)] Lykke til imorgen, det vil gå veldig bra!!

Dette går så bra så! [:)] De kan jo ikke ligge likt på vekrkurven heller, tenk hvor kjedelig det hadde vært da! [;)] Hun er frisk og rask.. en liten lubben god baby, de skal være sånn.. [:)] Går så bra atte!
Matilde takla faktisk sprøytene bedre den andre gangen, ikke like mye gråt..
Lykke til! Og husk å oppdatere oss!

gutten til ei vennine er 6 veker yngre og tyngre (meine han var 9,2kg på 4mnd kontroll) enn ana maria[;)] hs var jo heilt forundra at det gjekk ann,men sa ingenting om slanking eller matrestriksjoner.
(sørg for å ha parasett til eventuell feber)

lykke til, går så fint atte!![:D]

Hun blir jo ikke satt på slanking da! Hihi!
Perfekt liten jente du har [:D] Akkurat som hun skal være [;)]

Det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra [:D]
Kan aldri tenke meg at de setter Ana Maria på slankekur!

De tørre flekkene høres ut som det Kristian har. Jeg har nå smurt han inn med a krem 3 ganger om dagen og det har hjulpet!

Det går SÅÅÅ fint![:D]

ORIGINAL: Gina84

Det går nok bra[:D]Ho blir nok ikke satt på slanking nei..Alle barn kan ikke veie det samme[:D]
Venter spent på oppdatering.

Du må ikke grue deg! Det går sååå fint [:)] Du må holde oss oppdatert!

Lykke til ! Skjønner at du gruer deg ! Men det går så bra skal du se [;)] Og hun blir garantert ikke satt på slanking [:D]

Vi har vært på kontroll idag [:D][:D][:D]
Glad at det e over og det var ikke noe å grue seg til!

MuskelGullet måler:

9580 gram, hodeomkr 45, lengde 66,5.

Både HS og lege var fornøyd. Vokser normalt. E vel over kurven, men den blir stabil når ho begynner å røre på seg mer.
Legen ga oss salve mot utslett (APOLAR 0,1%) og vi skal smøre den i 1 uke og dra tilbake hvis det ikke går bort..
Men, men han virket ikke bekymret.

Eneste som ikke var fornøyd var hovedpersonen selv...
Først kom vi til HS og ho var svært skeptisk med HS..
Da æ la ho på vekta-det var dråpen
Stakkar mamma si bitte lille koseklump likte ikke det nei.
Ho dytta også vekk målebandet da HS skulle måle og

Da kledde vi på oss og rusla til legen.. Lillen studerte han Grrrrundig..... og da han kom nærmere
Ho ville ikke at han sku se på øynene, kikke i ørene (dytta vekk aparatet) og lytte på hjertet (dytta bort hjertelyttedingsten) og dytta bort fingrene hans også og

Han fikk undersøkt henne da,
men ho HYLSKREIK så lenge vi var hos ham [:o]
Stakkars mann han legen. Det var såvidt vi kunne prate sammen i dt bråket [:D]

Da vi rusla tilbake til HS igjen var alt fryd og gammen og ikke var ho redd HS lenger (syntes vel at ho var så mye bedre enn legemannen). Sprøyte gråt ho bittelitt av og ikke så lenge. Håper at ho ikke får feber inatt,,,, [X(] 
Stikkpillene e klare!

Neste kontroll e når lillen e 8 mnd. [:)]

ORIGINAL: ThereseAa

Det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra [:D]
Kan aldri tenke meg at de setter Ana Maria på slankekur!

De tørre flekkene høres ut som det Kristian har. Jeg har nå smurt han inn med a krem 3 ganger om dagen og det har hjulpet!

Hm, hm,,,, HS ga mæ A-krem prøver Før vi gikk til legen... Kaanskje vi prøver DET før salven vi fikk fra legen??!

Hva syns dere?

HS og Legen mente forskjellig... HS e kanskje mer vant med bebbiser?!

Godt å høre det står bra til, til tross for skumle leger. [;)]

Marlene var 9200g og 69cm på 6mnd kontrollen. Jeg fikk beskjed på at det var helt perfekt, hun har fulgt kurven sin fint hele veien, hoppet over et par de første mnd, men har ellers vokst gjevnt... Er mange store babyer nå for tiden. Det stabiliserer seg snart. Hun følger ca samme kurve som ene kusinen sin som er 1år nå og har begynt å gå endel, hun veier 10,5.

Så fint at alt var bra [:)] Håper dere får en fin natt uten feber!

Ang salven så bør du smøre på bare et TYNT lag hvis du bruker Apolar, vente 10-15 minutter og så smøre på en fet krem (f.eks A-creme). Da får du bedre resultat [;)] 

Vil kanskje anbefale deg å prøve kun A-creme først og se om det er nok......
(Apolar er kortisonkrem og man bør være forsiktig med det på sart babyhud)
Men jeg skal ikke motarbeide legen deres altså, bare kommer med litt råd [:)]

ORIGINAL: Smiley80

Så fint at alt var bra [:)] Håper dere får en fin natt uten feber!

Ang salven så bør du smøre på bare et TYNT lag hvis du bruker Apolar, vente 10-15 minutter og så smøre på en fet krem (f.eks A-creme). Da får du bedre resultat [;)] 

Vil kanskje anbefale deg å prøve kun A-creme først og se om det er nok......
(Apolar er kortisonkrem og man bør være forsiktig med det på sart babyhud)
Men jeg skal ikke motarbeide legen deres altså, bare kommer med litt råd [:)]

ok!  
-borte-

Så bra!!!![:D]

Back
Topp