borte

Uff, så leit og lese om [:(]

Jeg kjenner meg så altfor godt igjen, jeg og sambo også har mange sånne perioder om dagen [:'(] Vi driver og snakker veldig masse nå for og prøve og fortsette sammen. Vi er jo egentlig veldig gladi hverandre og det regner jeg med at du og sambo egentlig er også, men dere har kanskje en sånn periode? [&:]

Det er vondt og frustrerende, men har dere komunisert nok i det siste, eller blir det bare med at dere går rundt og er sure? Jeg syns du skal si til sambo din at han må jo snakke med deg for eller siden så han kan like gjerne sette igang nå. Det er jo ikke bra for Mie at dere har en dårlig spenning i huset heller..

Han kan faktisk ikke kreve sex hver kveld omtrent altså.. [&:] Det er slitsomt og være hjemme hele tiden med ett barn og da får man ikke den beste sex lysten. Det må bare han forstå også!

Håper dette ordner seg for dere! Også er jeg her vis du vil snakke! *klemmer*

Dette høres ikke noe særlig ut! Håper dere får pratet ut, det tror jeg er det første og beste som må gjøres for å "få orden" på forholdet igjen! Lykke til [:)]

Uff ja det er jammen ikke lett å gjøre alle tillags[&:] Tror mange har det som dere. SPesielt etter at en får barn. Alle er slitne og vi føler vel noen og enhver at den andre parten ikke forstår oss. Jeg tror det er viktig å prate åpen sammen, tørre å si hva en mener. Et godt forhold krever litt jobb, det er ikke bare en dans på roser. Lykke til. Håper ting ordner seg[;)]

Fikk ikke lest det, men skjønner det har no med sex å gjøre.

Sambo sier at i begynnelsen når vi kom sammen så hadde vi sex masse, men nå så skjer det aldri. Og det er helt sant. Men det han ikke skjønner er det at jeg ikke eier sex lyst. Har sagt det til han 1000 ganger.

Og at de gangene vi har sex er fordi han tar første steget. Det stemmer det og, for jeg eier ikke sex lyst og da blir det ikke til at jeg tar første steget. Men hvor mangen ganger han har fått svaret NEI, det aner jeg ikke. Er ikke få ganger. Han har mer eller meindre sluttet å spørre om sex.

Er jo ganke feil at jeg skal legge meg på rygg hele tiden fordi han vil. Og det har jeg og sagt til han.

Sex og husarbeid vil sikkert bli et evig tema ang menn

Back
Topp