Borte

Buffi

Forumet er livet
Borte vekk

*

Huff, det høres forferdelig ut. Din søster ser ikke alt dette selv antar jeg?[&o]

ORIGINAL: Suki

[&o] Høres jo helt for jævlig ut å ha det sånn. Stakkars barn som må leve midt oppi en sånn krangel.

ORIGINAL: Mamma24*

Huff, det høres forferdelig ut. Din søster ser ikke alt dette selv antar jeg?[&o]

Nei dette ser hun ikke....Det vet jeg...

Jeg og syns kjempesynd på disse ungene...Men så møye mer enn dette kan jeg ikke skrive siden du kommer fra samme plassen som dem

*

ORIGINAL: buffi

Jeg og syns kjempesynd på disse ungene...Men så møye mer enn dette kan jeg ikke skrive siden du kommer fra samme plassen som dem

Helt i orden det! Veldig trist uansett, stakkars barn[&o] Sender deg en trøsteklem

ORIGINAL: buffi

Helt i orden det! Veldig trist uansett, stakkars barn[&o] Sender deg en trøsteklem

Takk det setter jeg stor pris på[:)]

[&o] Høres jo helt for jævlig ut å ha det sånn. Stakkars barn som må leve midt oppi en sånn krangel.

[&o]

[&o]

*Trøsteklemmer*

Takk for at dere bryr dere[:)][:)]

Men skal si at det er sjelden jeg lager slike innlegg her...

ORIGINAL: nica85

Ja, tror du brukte rett ordvalg på han der fyren. Kjente jeg ble irritert når jeg leste det. [:@] Skjønner veldig godt at du blir trist og lei deg. Personlig har jeg et kjempegodt forhold til min søster, og skulle ønske alle hadde det sånn som vi har det. Uansett så sender jeg deg mange trøsteklemmer! [:)]

Tusen takk...Huff ja er litt misunnelig på dem som har et godt forhold til søskene sine..Jeg har kun en eldre søster jeg...

Back
Topp