Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: buffi
ORIGINAL: Mamma24*
Huff, det høres forferdelig ut. Din søster ser ikke alt dette selv antar jeg?[&o]
Nei dette ser hun ikke....Det vet jeg...
Jeg og syns kjempesynd på disse ungene...Men så møye mer enn dette kan jeg ikke skrive siden du kommer fra samme plassen som dem

ORIGINAL: buffi
Huff, det høres forferdelig ut. Din søster ser ikke alt dette selv antar jeg?[&o]
Nei dette ser hun ikke....Det vet jeg...
Jeg og syns kjempesynd på disse ungene...Men så møye mer enn dette kan jeg ikke skrive siden du kommer fra samme plassen som dem
Helt i orden det! Veldig trist uansett, stakkars barn[&o] Sender deg en trøsteklem
ORIGINAL: Suki
[&o] Høres jo helt for jævlig ut å ha det sånn. Stakkars barn som må leve midt oppi en sånn krangel.
ORIGINAL: nica85
Ja, tror du brukte rett ordvalg på han der fyren. Kjente jeg ble irritert når jeg leste det. [:@] Skjønner veldig godt at du blir trist og lei deg. Personlig har jeg et kjempegodt forhold til min søster, og skulle ønske alle hadde det sånn som vi har det. Uansett så sender jeg deg mange trøsteklemmer! [:)]