borte

ja vi er flere om det :angry4

Ring NAV forvaltning. De ellers har ikke så mye med dette her og forstår nok ikke stort. Men de på forvaltning skal ta dette her på alvor og hjelpe deg. Det her er svindel og det slås hardt ned på. Fy flate at det går an! I 3 år!? Jeg tipper det blir mer enn bare tilbakebetaling på han om han blir tatt for dette her. Blir nok en tur inn bak murene også da. For en idiot!!

Fy flate for en dust, tenk å stjele penger fra sitt syke barn! Det skal ikke gå an å ikke oppdage at man får utbetalt flere tusen kroner for mye over mange år, så dette burde han virkelig ha ordnet opp i for lenge siden. Håper det ordner seg for deg, og at barnet får tilbake pengene sine på et eller annet vis.

Først må jeg si at så fint at du fant ut av dette, og så er jeg enige med de andre som sier at du må anmelde han for dette for dette er svindel på høyeste plan. Så fint du får hjelp med saken og håper virkelig jenta de får tilbake alt, Sender deg og en klem og ønsker deg masse lykke til...

Fy søren, svindel ja!! :o
Helt enig med de som sier det bør anmeldes!
Blir helt målløs :o

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med denne saken? Har tenkt på det etter at jeg leste dette her og synes det var så råttent gjort. :(

Hvordan går det? Håper det ordner seg for deg å at du får pengene du har krav på.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Back
Topp