Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FIkk ubetaling på grunn og hjelpestønad for snuppa i januar, men vi har jo ikke søkt om det!?? hun hadde det da hun var baby, men etter at den gikk ut gadd jeg rett og slett ikke å gå igjennom den papirmølja en gang til.. det er altså 3 år sien sist vi hadde utbetaling.. kan barnelegen ha søkt for oss uten at vi vet om det? har vært mye innlagt i vinter, og hun er alvorlig syk.. men trodde vi måtte signere.. (fikk utbetalings blankett i dag, så har ikke fått ringt NAV enda)
edit: funnet ut av det:
har funnet ut av det! og det har ikke stoppet! men pappan har fått pengene inne på konto.. så han har fått penger inn på konto hver mnd i 3 år, uten at jeg har vist noe om det.. og greit nokk, om han hadde brukt det til barnet.. men nå har det seg sånn at han ikke har barna noe, de bor hos meg 100% og i tillegg sier han at han ikke har penger til å betale barnebidrag på 3000 i mnd!! jeg blir helt stum!
Jeg hadde anmeldt han for svindel! og sagt fra til nav, de kan kreve tilbake pengene fra han, og du vil få etterbetalt.
Fy for en drittsekk! Tenk å stjele fra sine egne barn!
Men har du ikke fått barnebidrag fra han i det hele tatt??? For det skal han vel ikke klare å lure seg unna?? NAV/innkrevingssentralen skal jo kreve han for det!!!FIkk ubetaling på grunn og hjelpestønad for snuppa i januar, men vi har jo ikke søkt om det!?? hun hadde det da hun var baby, men etter at den gikk ut gadd jeg rett og slett ikke å gå igjennom den papirmølja en gang til.. det er altså 3 år sien sist vi hadde utbetaling.. kan barnelegen ha søkt for oss uten at vi vet om det? har vært mye innlagt i vinter, og hun er alvorlig syk.. men trodde vi måtte signere.. (fikk utbetalings blankett i dag, så har ikke fått ringt NAV enda)
edit: funnet ut av det:
har funnet ut av det! og det har ikke stoppet! men pappan har fått pengene inne på konto.. så han har fått penger inn på konto hver mnd i 3 år, uten at jeg har vist noe om det.. og greit nokk, om han hadde brukt det til barnet.. men nå har det seg sånn at han ikke har barna noe, de bor hos meg 100% og i tillegg sier han at han ikke har penger til å betale barnebidrag på 3000 i mnd!! jeg blir helt stum!
Men har du ikke fått barnebidrag fra han i det hele tatt??? For det skal han vel ikke klare å lure seg unna?? NAV/innkrevingssentralen skal jo kreve han for det!!!
Syns han har oppført seg temmelig dårlig mot barna sine og deg!! Og rart at NAV bare ber deg endre kontonr...de burde jo hjelpe deg mer enn det!!! Skal tro hvordan det hadde blitt om det var NAV som ikke hadde fått penga sine!!!
Signerer...Å kjære vene!!
Hadde uten.tvil anmeldt ham for dette!
Det er jo grovt! At han i det hele.tatt har hatt.hjerte til.å stjele fra barna sine!!
Blir så sinna,.og.henger.meg på de andre her.
Sender deg en klem <3
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så flott at du har snakket med sosionomen på sykehuset. Tipper h*n også kan hjelpe deg med denne saken. Det er nok ikke helt uvanlig at slikt skjer, men det betyr jo slett ikke at det er greit. Kjenner jeg blir rasende på deres vegne! Håper alt ordner seg på den beste måten og innen kort tid!tusen takk! ja det er mange mange 1000..
snakket med nav i dag og ba om å få alle skjema, samtidig som jeg har snakket med sosionom på barneavd som vi skal ha møte med! så håper virkelig at ting retter seg nå! det er virkelig ikke uten grunn at hun har behov for disse stønadene!