borte

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Da har jeg endelig klart å snu de dårlige matvanene igjen.. kjenner meg allerede mye, mye bedre!=) Tilbake til noka , kombinert med sunn mat...Erstatter igjen 3 av 4 måltider med shake..I shakene har jeg oppi frossne bær og kjører det i smootie-maskina. Blir faktisk ganske godt. Jordbær er best! Også gla i blåbærshaken:)
Spiser vanlig middag...Og om jeg er mer sulten spiser jeg frukt!
Vekta har garantert gått opp i helga..var ikke flink med kostholdet!! Så jeg skal være veldig fornøyd om jeg får se 63-tallet til fredag! Det er målet. Aller helst under 63.8kg da...

Treninga går bra. Kommet igang med uke 9-10 med body revolution nå.. hardt! Men godt!
Kjenner det veldig i armene idag etter treninga igår... Merker jeg har blitt endel sterkere siden jeg starta i uke 1. Det her jeg liker aller mest med å trene...at jeg selv merker fremskritt...Selv om vekta er litt på stedet hvil/går sakte ned så har det likevel skjedd NOE...=)
Er også ganske stolt av at jeg faktisk har fått til trening nesten hver dag i hele sommer.. Det er jo en litt vanskelig tid å slanke seg på...Men jeg har vært flink jente...Selv om det har blitt litt utskeielser av og til da:p

Her om dagen så jeg gjennom gamle bilder...og guuud så jeg savner gamlekroppen min!! Det var stor motivasjon å se de bildene...Er et godt stykke igjen før jeg er der igjen, men jeg SKAL få det til!! iløpet av året!!!

 
Glemte å veie igår...men gjorde det idag..63.3kg. Veldig fornøyd faktisk! Godt å være nærmere 62 enn 64! Tror faktisk jeg fra nå av bytter veiedag fra fredag til lørdager...Da måå jeg jo være flink fredager og...kan jo ikke unne meg helgekos både fredag,lørdag og søndag:p
Har hatt ei bra uke egentlig...men har nok blitt litt is denne uka og..hehe...men har ikke tatt heelt av..og jeg har vært flink å trene også=)
Cardio 3 til jillian er kjempetøff! trener det 2 dager i uka...4 dager styrke og 1 dag fri... idag er det cardioen...Det er jo SÅ godt når jeg har fullført...men gjett om det er slitsomt! hehe...
Tar fortsatt litt noka shaker...ikke blitt mer enn 2 shaker om dagen denne uka...og 2 vanlige måltider+frukt..men det funker jo det og=)

Det nærmer seg 1.august og måledag..er spent...men vekta har jo ikke gått mye ned siden sist måling..så tror ikke det har skjedd så mye der desverre...Får være litt ekstra flink nå de siste dagene før måledag..:)


 
Helga har gått ok.. Ikke vært så kjempeflink med maten egentlig...meen...nå er det mandag<3 Alt går så lettere når det er mandag, hehe...
Igår fannt jeg igjen noen gamle bilder av meg...Fra da jeg var 55kg...faktisk litt under 55 kg..og guuud så jeg savner den kroppen jeg hadde..Men jeg ser jo tydelig at jeg hadde faktisk litt mage da og...Men en MYE finere mage enn jeg har nå...Flat mage får jeg nok aldri...Men skulle gjort myye for å få igjen denne kroppen igjen:


Dette gir hvertfall skikkelig motivasjon!!  Nå SKAL jeg imål!!!! JEg SKAL nå målet mitt og bli fornøyd med megselv...Er ganske lei av å holde på slik år etter år...
 
Mitt mål:1500minutter!!!

1511
/1500

1.Juli: Tredemølle(2min rask gåing..4min jogging/løping osv):50min+Rockering:15min
2.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 5: 32min+ Tredemølle(gåing med stigning):35min
3.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 6: 30min+ Tredemølle(jogging):30min
4.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min+Tredemølle(løping):20min+Tredemølle(gåing i raskt tempo med stigning 2.5-8):35min
5.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 5: 32min+Tredemølle(2min rask gåing..4min løping med liten stigning.osv):40min+Tredemølle(løping i tung bakke..litt gåing)::15min
6.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 6: 30min+Extreme shed and shred. level 1.:33min+Tredemølle(gåing med stigning 2-13):30min
7.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min+Gåtur:45min
8.Juli: Beachbody turbofire. HIIT 25: 20min+Tredemølle(jogging/løping):20min+Ripped in 30(week1):30min
9.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 7: 31min
10.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 8: 32min+Ripped in 30(week2):30min
11.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min
12.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 7: 31min+Hoppetau:1min
13.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 8: 32min
14.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min
15.Juli: Tredemølle(jogging/løping): 35min
16.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 7: 31min
17.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 8: 32min
18.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min+Fjelltur:62min
19.Juli: Fjelltur: 60min+Jillian`s body revolution. Workout 7: 31min

20.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 8: 32min+Tredemølle(jogging/løping): 30min+Ripped in 30. week 1:30min
21.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 2.: 27min
22.Juli: Treningsfri!
23.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 9: 30min
24.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 10: 30min+Tredemølle(løping):25min+Hoppetau:7min
25.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 3.: 30min+Hoppetau:10min+Yoga meltdown:25min
26.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 9: 30min
27.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 10: 30min
28.Juli: Jillian`s body revolution. Cardio 3.: 30min
29.Juli:Treningsfri!
30.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 9: 30min
31.Juli: Jillian`s body revolution. Workout 10: 30min

0 minutter igjen!!!
 
Back
Topp