borte

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Oversikt Trening:

JUNI

1.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 2: 32min+Level 2. Six week, six pack:28min
2.Juni : Jillian`s Body Revolution.Cardio 1:23min
3.Juni : Tredemølle(2min gåing..4min jogging/løping osv med litt stigning..)40min
4.Juni : Six weeks, six pack: 30min+Jillian`s Body Revolution. Workout 1: 28min
5.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 2: 32min
6.Juni : Kettlebells-trening:15min+Killer buns,thighs:35min+Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min+Tredemølle(gåing i raskt tempo med stigning):35min
7.Juni :
Jillian`s Body Revolution. Workout 1: 28min+Killer buns,thighs. Level 2.:36min
8.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 2: 32min
9.Juni : Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min+Beachbody turbofire: 34min
10.Juni : Beachbody turbofire. Fire 30 class: 30min+HIIT15 class:14min+Abs10 class(anbefales!!):10min
11.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 3: 32min
12.Juni :
Jillian`s Body Revolution. Workout 4: 30min
13.Juni : Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min+Tredemølle(2min gåing..4min løping med liten stigning):30min
14.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 3: 32min
15.Juni : HIIT 25 class: 20min+Jillian`s Body Revolution. Workout 4: 30min
16.Juni : Six weeks, six pack: 30min+Tredemølle(gåing i raskt tempo med stigning 1.5-6):45min
17.Juni : Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min
18.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 3: 32min
19.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 4: 30min
20.Juni : Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min+Tredemølle(2min rask gåing..4min jogging/løping osv, (med stigning 1.5-3):40min
21.Juni : Jillian`s Body Revolution. Workout 3: 32min
22.Juni : Gåtur:90min+ Jillian`s Body Revolution. Workout 4: 30min
23.Juni: Gåtur:80min
24.Juni: Jillian`s Body Revolution. Cardio 1:23min
25.Juni: Jillian`s Body Revolution. Workout 5: 32min+gåtur:60min+Tredemølle(jogging med liten stigning):30min
26.Juni: Tredemølle(jogging):30min+Jillian`s body revolution. workout 6:30min
27.Juni: Tredemølle(jogging/løping):30min+ Jillian`s body revolution. Cardio 2: 27min
28.Juni: Jillian`s Body Revolution. Workout 5: 32min
29.Juni: Jillian`s Body Revolution. Workout 6:30min+ Six weeks, six pack:30min+
Tredemølle(jogging):30min
30.Juni: Jillian`s body revolution. Cardio 2: 27min+ Tredemølle(jogging):45min+Tredemølle(gåing i raskt tempo med stigning):60min+Level 2. Six week, six pack:28min



76 Minutter igjen!!


 
Kosthold


Mandag


Tirsdag 12.juni:
frokost:
lunsj:
mellom:
middag:
kvelds:

Onsdag 13.juni:
frokost:
lunsj:
middag:
kvelds:

Torsdag 14.juni:
frokost:
lunsj:
middag:
kvelds:

Fredag 15.juni:
frokost:
lunsj:
middag:
kvelds:

Lørdag 16.juni:
frokost:
lunsj:
middag:
kvelds:

Søndag 17.juni:
frokost:
lunsj:
mellom:
middag:
kvelds:
 
Tredemølle. Gåing i raskt tempo med stigning: 35min=263kcal
Tredemølle. Gåing i raskt tempo med stigning1.5-6:45min=335kcal
Tredemølle(2min rask gåing..4min jogging/løping osv..med litt stigning):40min=391kcal
Tredemølle(jogging. ingen stigning): 30min=274kcal

Body Revolution. Cardio 1: 23min=230kcal
Body Revolution. Cardio 2: 27min=251kcal
Body Revolution. Cardio 3: 30min=282kcal

Body Revolution. Workout 1:28min=178kcal
Body Revolution. Workout 2: 32min=221kcal
Body Revolution. Workout 3: 32min=238kcal
Body Revolution. Workout 4: 30min=190kcal
Body Revolution. Workout 5: 32min=210kcal
Body Revolution. Workout 7: 31min=197kcal
Body Revolution. Workout 8: 31min=180kcal
Body Revolution. Workout 9: 30min=217kcal
Body Revolution. Workout 10:30min=251kcal

Killer buns,thighs. Level 1: 35min=260kcal

Six weeks, six pack. Level 1.:30min=203kcal
Six week,six pack.Level 2.:28min=254kcal

Ripped in 30. Week 1: 30min= 246kcal

Kettlebells-trening(4kg-vekt):15min=74kcal
Beachbody turbofire. HIIT 25 Class:20min=196kcal
Hoppetau: 7min: 66kcal
 
Da har det gått 1 uke...starten på uka gikk veldig bra egentlig...men kostholdet kunne nok vært litt bedre...så det er målet for neste uke! Gjøre litt endringer der..
Jeg har gått litt delvis på noka-dietten..tatt 2 shaker pr dag og 2 vanlige måltider..Har jo funka ganske bra det:) Neste uke skal jeg prøve å erstatte 3 måltider med shake og et vanlig måltid..Om det ikke er nok og jeg måå ha noe mer så skal det bli vannmelon<3 blitt helt hekta på det!mmmm<3 Også skal jeg bli flinkere på å lage salater!
Jeg må nesten innrømme at jeg har småspist litt sjokolade denne uka...IKKE BRA! Jeg er så glad i sjokolade. Men nå er det stopp!!
Fra mandag skal jeg prøve meg på godtestopp en hel måned..Har klart det før, så satser på å klare det igjen...Det skal så lite til for at jeg går opp ivekt, så jeg måå bare være litt streng fremover om jeg skal få til dette...Det eneste jeg skal gi megselv lov til er en saftis på veldig varme dager...siden det er sommer, så synes jeg en saftis av og til er ok.

Torsdag var vekta i -1.7kg..råfornøyd med det...men fredag er jo veiedag og da viste vekta -1kg..Men er jo ganske fornøyd med det også da:) 1kg ned i uka er jo supert...om det bare fortsetter slik;)
Treninga går fint! Har trent hver dag:) men litt mindre enn forrige uke...har vært ei travel uke...så har ikke vært så lett å få tid til trening...men har klart å få til ei lita økt hver dag hvertfall:) Håper neste uke blir litt bedre:) Det går fortsatt i jillian...:D
Men skal teste ut noe annet også nå...ble litt inspirert da jeg så et klipp med beachbody turbofire....Lasta det ned med engang;) Skulle egentlig prøve meg på det igår..men det ble ikke tid...men fikk prøvd en video noen få minutter...og pulsen gikk jammen fort opp!!
Håper å få testa hele videoen på 40 minutter ikveld eller imorgen:)



 
Da har det gått enda ei uke..og jeg fikk en fin nedgang på vekta denne uka og. 700gram ned er jeg fornøyd med! Nå er jeg 65.5kg, og da er neste mål å komme meg under 65kg..Håper å klare det iløpet av neste uke..Det er hvertfall målet mitt:)
Går fortsatt på noka dietten..De siste dagene nå har jeg tatt 3 shaker og 1 vanlig måltid om dagen...i tillegg til frukt om jeg bare måå ha noe;) Har jo funka ganske bra det:) Vekta går riktig vei, og det føles så godt! Endelig!!!
Trener fortsatt hver dag...men har ikke trent så mye som jeg pleier...Men noen timer blir det jo. Holder på med body revolution. Er på uke 3-4 nå.. Digger det!!!
Ellers er jeg på prosjekt godtestopp i 30 dager! De første dagene var harde!! Men nå har det gått 5 dager, og det går mye bedre.. har faktisk ikke lyst på godteri engang..veldig rart! hehe;)  Må være streng mot megselv fremover om jeg skal få til dette...få vekta ned...Er så lei av at vekta har stått på stedet hvil...eller gått opp...Men nåå endelig ser det ut til jeg er i en god periode. Det hjelper utrolig mye på humøret også!! 
 
yes! 1 hel uke uten godteri! føler meg litt flink nå altså;)
Tok en sniktitt på vekta idag, og jeg fikk se 64-tallet! hurra! nedgang på 400gram i helga er jeg veldig fornøyd med!! Gleder meg til fortsettelsen nå..Endelig er jeg skikkelig igang!!!!
Mål for fredag(veiedag) er 64.4kg! tvi tvi!!
Blitt mindre trening den siste tiden..så jeg tror ikke jeg klarer junimålet mitt på 1800minutter...Men det er en smule hektisk her i hus for tiden..så rekker ikke så mye mer enn en halvtime om dagen..Men det er jo bedre enn ingenting:)

 
Jeg er på 64-tallet!!!! ååh...så godt!! Det har vært savna!:) Men gjør meg ingenting om det blir et kort visitt og jeg hopper rett på 63! hehe:p
Målet om 64.4kg klarte jeg ikke idag..men det var jammen nærme! Ny vekt er 64.5kg! Er fornøyd med det! Nytt mål til neste fredag får være 63-tallet da:) 63.7kg håper jeg å klare! Men da må jeg jammen være flink!!!

Snart har jeg klart meg 2 uker uten godteri også..begynner å venne meg til det..Så det går helt fint:) Har motstått fristelser nesten hver dag nå...sommer betyr is!! både gubben og ungene har spist mye av det...Men jeg har ikke rørt en eneste en! Jeg er såå stolt!!!
Eneste jeg har skeia ut med er noen kjeks...veit ikke om det går under kategorien snop..Men har hvertfall ikke spist verken sjokolade og potetgull...Og det er det jeg liker aller best....Håper det fortsetter slik!
Tirsdag er det barnehagefest...jeg skal til og med lage kake til den festen...Går utfra det blir godt utvalg av andre kaker og...Får prøve å holde meg unna...men om jeg tar KUN 1 lite stykke så er ikke det noe krise heller:)

Fredag og helg....det er alltid like spennende med disse helgene...Denne dagen har hvertfall gått veldig bra..bare spist sunnt...fått trent også=) Får satse på resten av helga vil gå like bra:)
 
Og daa har jeg klart 2 uker uten godteri! kjempestolt av megselv!!!!=)
Hadde aldri i verden trodd jeg skulle klare det altså...har motstått fristelser nesten hver dag...fryseren er full av is, gubben knasker ofte godteri og ja...Men jeg har klart det!jippi!!
Eneste snop jeg har spist er noen kjeks...veit ikke om det går under kategorien snop men...isåfall klarte jeg ikke godtestopp i 30 dager...hehe----Har hvertfall holdt meg helt unna sjokolade og potetgull...og det er jo det beste jeg veit...hehe...Blir spennende om jeg klarer 2 uker til...håper det!
Litt usikker på imorgen...er barnehagefest...og der er masse kaker....får gjøre så godt jeg kan:-)

Tok en sniktitt på vekta idag...måtte igjen sjekke tilstanden etter helga...Og jeg nærmer meg 63!!! ned 400gram siden fredag, så ny vekt er nå 64.1...Kjenner det blir veldig spennende til fredag nå!! SKAL se 63-tallet!!!!=)

Treninga går fint...holder på med body revolution fortsatt..starta på workout 5 idag...litt tøffere enn workout 3-4...Men jeg klarte det fint=) Spent på cardio2 onsdag....gruer meg litt egentlig...Men gleder meg til å prøve noe nytt og til å få testa megselv og kroppen litt =)

 
Jeg er så utrolig glad! Denne gangen ser det virkelig ut til at jeg lykkes..Har hatt fin nedgang hele juni..Vekta har gått fra 67.2kg til 63.3kg idag...Søndag er det 1.juli og da skal jeg måle meg igjen. Er utrolig spent! Det må da ha skjedd NOE vel?!=)

Holder meg fortsatt unna snop, pizza osv..Og det går overraskende bra altså!!
Eneste snop jeg har spist de siste 3 ukene nå er noen marylandkjeks forrige uke, og litt kakerøre tidligere denne uka(spiste IKKE kake!!)
Har ellers spist veldig sunnt og bra..Det eneste jeg har skeia ut med var en hamburger(karbonade,hamburgerbrød og masse salat) på tirsdag..Men det gikk jo bra med vekta likevel;)
Holder på med nokadietten enda...Er vel snart 1 mnd jeg har gått på den..Og det funker jo veldig bra! Men har ikke fulgt kuren til pungt og prikke...spiser masse frukt i tillegg...og 1 eller 2 vanlige måltider..Vanlig middag MÅ jeg ha=) Så jeg tror jeg ligger på ca.1300-1500kcal om dagen..
Tror jeg velger å fortsette noen få uker til...tar ta 2 eller 3 shaker om dagen...Tror jeg fra neste uke bare skal ta 2...og trappe gradvis opp med vanlig mat igjen:)

Treninga går og veldig bra=) Det går i jillian nesten hver dag::) Body revolution anbefaler jeg alle! kjempebra trening...Og de cardio-øktene er og helt supre!! Er snart halveis i dette treningsprogrammet..merker stor forskjell! Føler meg så mye bedre om dagen:) god følelse å være sunn og trene:):):):):)
Det blir i tillegg litt trening på tredemølla..og har blitt flinkere å gå turer også:)
Håper på gode resultater fremover nå!!=) og  ikke minst en sprek kropp!!

Spent på helga nå...skal ikke kjøpe noe snop imorgen! Men skal på butikken å handle
masse frukt og grønt. lørdagskosen min blir enten yoghurt med frukt/musli eller en nutrilette bar. Har vært så flink nå med godtestopp så en nutrilettbar sier jeg er lov;)
"sunnere" enn snickers hvertfall;)
 
Da er det 1.juli, og målebåndet ble tatt frem igjen..
Må si meg veldig fornøyd altså..Har krympa 16cm siden sist jeg målte meg(1.juni).
Og vekta er 3.4kg mindre..Kunne vært litt mer nedgang på vekta...siden det har vært helg og jeg unnte meg litt godt igår så var vekta 500gram mer idag..Men pytt, det forsvinner fort igjen!!!=)

Er sååå utrolig glad for jeg endeliig får det til!! Starta jo litt pånytt i januar..men vekta stod på stedet hvil lenge...gikk ned, men fort opp igjen..skikkelig jojo!!
Men denne gangen ser det jammen ut til å gå min vei..Vekta har gått ned hver uke..og det beste av alt er at den holder seg nede:)
Slik må det bare fortsette!! Er kjempeklar for å nå målet mitt iløpet av året!!

Jeg klarte ikke treningsmålet mitt på 1800minutter i juni..Men jeg var ikke langt unna...Endte opp på 1724minutter. Noe som vil si jeg mangla 76minutter.
Så jeg er fornøyd med det. Faktisk veldig fornøyd! Det er jo noen timer det:)
Målet for juli tror jeg blir 1500minutter..Siden vi skal bort 1 uke i slutten av juli tar jeg det litt lavere:)

Gleder meg til ny slankeuke nå!=)

 
Vanvittig braemoticon
 


Hege og Chris skrev:
Vanvittig braemoticon



Tusen takk:) Er jo litt stolt av det jeg har fått til de siste ukene nå:) Desverre har den siste uka nå vært helt katastrofal med kostholdet:/ ups!! Har ikke turt veie meg enda..men får vel gjøre det nå snart:) æææ:p
Neste uke blir myye bedre;)
 
oh no...nå har det sklidd litt ut her..har unnt meg litt mer enn jeg burde...også blitt litt mindre trening...Så denne uka ble det oppgang. æsj! Men jeg har likevel vært flink med treninga...blitt litt mindre..men følger fortsatt treningsprogrammet til jillian til pungt og prikke;)Mensen kom på torsdag, så på fredag var vekta 1kg mer enn forrige fredag...jaja!
Satser på at det og litt til er borte igjen til neste fredag. motivasjonen er der fortsatt hvertfall=)
Men det er jo litt surt..Forrige fredag var jeg jo helt i hundre siden jeg endeliig fikk se 62-tallet. det var en helt utrolig god følelse...dumt det ikke holdt så lenge bare..Men nå er det full skjerpings!!
Gleder meg til å se vekta gå neeeed:)
 

Er jo ofte slik at det blir litt oppgang når man har mensen... men skal se du går ned igjen til neste uke:)
Flink er du ihvertfall:)
 


supernint skrev:

Er jo ofte slik at det blir litt oppgang når man har mensen... men skal se du går ned igjen til neste uke:)
Flink er du ihvertfall:)


Mange går opp da ja...desverre gikk jeg ikke noe ned til denne uka..surt!! men veldig forståelig siden jeg ikke har vært flink med kostholdet de siste ukene nå...Men NÅ er det full skjerpings!!
Takk for fin kommentar:)
 
Å uffda!! nå har det stoppa opp litt her..Det MÅ gjøres noe med NÅ før det sklir helt ut igjen...Vekta var 63.8 torsdag...samme som sist fredag det... Men det var veldig forventa siden jeg har gitt meg med noka og spist alt for mye drittmat(og snop!!)
Nå er det nok!!
Tilbake på noka igjen imorgen.. Og det gleder jeg meg faktisk til!! Blir så elendig form og slapp og føler meg bare ekkel når jeg spiser så mye feil mat/snop... 

Jeg trener fortsatt endel da...Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok veid ganske mye mer nå...
På mandag skal jeg til på uke 9 med body revolution.. ikke mange ukene igjen til jeg har fullført det programmet der...Litt stolt over megselv som har "holdt ut";)

Det er jo lørdag idag...skal ikke skeie ut noe idag...Skal se om jeg får til ei treningsøkt ikveld etter ungene er iseng..Så blir det nok treningsfri imorgen...kroppen min trenger nok en dag fri nå..Trent hver eneste dag denne måneden...Forrige måned hadde jeg vel bare 2 treningsfrie dager....Så planen imorgen er å bare slappe av...og starte på noka!!!=)

Spent på neste veiing! Håper så inderlig at det vil skje mye med vekta denne uka!!
 
Back
Topp