*borte*

Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer det, hvis du er såpass skeptisk og har sagt nei flere ganger - med mindre du egentlig synes det høres drita festlig ut å bruke ørten timer i uka på å overbevise folk om at ubrukelig, overpriset søppel er helt fortreffelig, og selge sjela di i samme slengen.

Kjenner flere som driver med det og flere av de tjener godt over millionen. De jeg kjenner som tjener mest har rundt 400 000 i måneden, så spør du de er det verdt det! Men det er MYE jobb om du skal lykkes, og jeg personlig liker ikke framgangsmåten til Nuskin. Skal du med må du være 100% sikker, stå på hver dag og aldri gi deg, ellers taper du mye penger!! Jeg tror mange av de som driver med det blir sykt opptatt av penger, og mister noen venner på veien. "Alt" handler om Nuskin for de som er med, og jeg syns ikke det er verdt det!

Er dog ikke enig i at det er overpriset søppel. Ja, det er dyrt, men det er veldig bra produkter!!

Nedsig skrev:
Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer det, hvis du er såpass skeptisk og har sagt nei flere ganger - med mindre du egentlig synes det høres drita festlig ut å bruke ørten timer i uka på å overbevise folk om at ubrukelig, overpriset søppel er helt fortreffelig, og selge sjela di i samme slengen.

Veeel, nå var jeg ute etter ditributører og andres erfaring om å drive med dette.. Ikke spørmål om hvorvidt jeg vurderer det eller ikke 

Sier ikke at jeg vurderer å gjøre det. ER skeptisk, men ville gjerne høre hva andre har å si om det, som ikke nødvendigvis prøver å "selge meg inn" 

Når det er sagt så syns jeg ikke produktene er søppel, og tviler på at det er snakk om å selge sjela si......

Jaa, er vel samme inntrykket jeg sitter med..
Trooor ikke dette er noe for meg, men morro å høre andres erfaringer og tanker rundt det. 
Takk for innspill 

Du må selge sjela di hvis du ikke er komfortabel i den rollen - aggressiv selger som alltid skal verve folk.

Jeg er hellig overbevist om at produkter som virkelig fungerer lar seg selge i butikk, og ikke er avhengig av pyramide-aktige organisasjoner for å få ut varene.

Nedsig skrev:
Du må selge sjela di hvis du ikke er komfortabel i den rollen - aggressiv selger som alltid skal verve folk.

Jeg er hellig overbevist om at produkter som virkelig fungerer lar seg selge i butikk, og ikke er avhengig av pyramide-aktige organisasjoner for å få ut varene.

Ahh, ser hva du mener, - mn ikke enig i at det er å selge sjela.. 
MEN er på sett og vis enig på en måte alikvel, for å være aggressiv selger er nok noe man er hele tiden og ikke "bare" på jobb..

Har selv testet noen av produktene, og kan virkelig anbefale de videre.. Tror absolutt disse produktene hadde solgt godt i butikk, dersom de hadde blitt introduser der. Men skjønner godt skepsisen til det, da jeg selv gjerne er skeptisk til slike ting.... 

Back
Topp