Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du muligheten til å reise bort litt? En langhelg hos en venninne? Som gjerne bor et stykke unna? For å få et litt annet perspektiv på alt før du tar noen avgjørelser?Emiliee^^ skrev:
Tror det er det jeg ville gjort ihvertfall :)
Håper du har den muligheten! En stor klem! Det blir bedre! :)
Drømmeren skrev:
Har du muligheten til å reise bort litt? En langhelg hos en venninne? Som gjerne bor et stykke unna? For å få et litt annet perspektiv på alt før du tar noen avgjørelser?Emiliee^^ skrev:
Tror det er det jeg ville gjort ihvertfall :)
Håper du har den muligheten! En stor klem! Det blir bedre! :)
Som sagt så har jeg ingen venner... har ei barndomsvenninne i kristiansand , men hun har jeg ikke truffet på noen år da... snakker bare litt i tlf en gang i blandt
jeg har ingen svar å gi deg, men vil i allefall sende deg en klem**AM** skrev:

Det kan godt hende at følelsene dine for sambo blir dempet fordi du rett og slett går igjennom en tung periode. Forhold går jo opp og ned, og det kan rett og slett være at dere egentlig har en nedperiode nå, men at det bygger seg opp igjen. Når det gjelder familie, de du ikke har kontakt med, så ville jeg virkelig bare prøvd å gi faen. Jeg vet det er lettere å si enn å gjøre, men jeg har gjort det angående enkelte ting selv, og når du greier det så blir livet plutselig så mye lettere. Plei de få vennskapene du har,istedenfor å fokusere på de du ikke har. Og kos deg masse med gullet ditt! Sender deg en klem, det er de råd jeg har å gi i grunn ;)cleo_84 skrev:
.,........