*borte*

sommerfugler85

Elsker forumet
*innlegg borte*

orket ikke ha innlegget om min ikke så gode dag liggende ute når uansett ingen hadde kommentert, derfor borte..
 
Nå vet jeg ikke hva som har skjedd, men sender deg en klem og masse gode tanker på en dårlig dag. Håper alt er bra med deg og spiren og at i morgen blir en bedre dag. God natt
 
Vist du vil kan du sende meg en pm så kan jeg altids høre om dagen din. Har vert på jobb så aner ikke hva som har skjedd... Håper alt ordnet seg ut over kvelden i allefall,å håper du sover godt nå:)
 
ingen ting som har skjedd altså...bare hadde en skikkelig crappy dag med litt vel my ehumørsvingniger og til tider veldig trist og redd..hehehe

Går veldig bra nå! Ville bare ikke la den tråden ligge ute her..hehe

Men takk for omtanken! Ordner seg nok til slutt!
 
Det meste ordner seg til sist :-) Men, det er godt å høre!!! :-) Jeg ble sikkelig redd når jeg så *borte*, tente du hadde mistet!! Så puuuha, humørsvingninger klarer man ;) i 9 mnd til ... hehe.. Huff!!
 
Da er vi to! Dagen var kjempefin, helt til jeg sovnet på sofaen, og da jeg våknet, så var jeg sur! Og verre har det blitt :(
 
humørsvingninger er no møkka drit altså!

Men håper det roer seg litt snart med denne tristheten i hvert fall! Det er jo ikke akkurat koselig å være trist! hehehe
 
Det er dem..:( Kan komme åbli med meg på jobb i kveld å le av litt fulle folk i stede;)
 


AudiMamma skrev:
Det er dem..:( Kan komme åbli med meg på jobb i kveld å le av litt fulle folk i stede;)


okey! hehehe

I kveld har jeg heldigvis en del å drive med som holder hodet bra :) Skal i barnedåp i morgen og skal være fadder, så holder på å lage kake, også skal jeg scrappe kortet nå :) Så det tar nok sin tid :D
 
Bra du har å henge fingrene i:) Hold mæj oppdatert da...
 
Back
Topp