Milla`s lille spire
Betatt av forumet
Borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lucky-Devil85
Hmm så dårlig gjort, da kunne hun vel sagt ifra før?? herregud [>:]
Stor klem til deg!
ORIGINAL: MorgansMamma
ORIGINAL: Milla`s ønske spire
Skjønner ingenting jeg. hun har jo vært overivrig... Og i det siste har vi jobbet så mye så vi har ikke hatt tid til å treffes. men synes den var litt tynn.. og vi jobber jo på samme jobb også..
Høres merkelig ut, unnskyld meg....[>:]
Kan da gå et par uker i travle perioder før jeg treffer på min beste venninne også....Vi er da ikke dårligere venninner av den grunn! (vi ringes jo, har tid til den en og annen gang selv om det er travelt[;)])
Kan det ligge noe mer bak?....Uten at jeg skal spekulere....
Mulig det er for stort ansvar for henne, fått litt kalde føtter?
ORIGINAL: Lucky-Devil85
Hmm så dårlig gjort, da kunne hun vel sagt ifra før?? herregud [>:]
Stor klem til deg!
ORIGINAL: Lasog
ORIGINAL: Milla`s ønske spire
Jeg skal snart gifte meg med mannen i mitt liv[:D] Jeg ser frem til det. Jeg får en melding fra min bestevenn om at hun må si meg nå.. Ja hva da sier jeg... Så sier hun at hun ikkr vil være min forlover lenger..Hun sier at vi har sklidd fra hverandre litt den siste mnd... uff.. HUN KUNNE SAGT DET PÅ EN ANNEN MÅTE, NÅR hun så meg... Så nå sitter jeg her og gråter, og er uten forlover... Vet ikke hva jeg skal gjøre..
uff måtte bare få det ut[:(] IKKE QUOTE
Litt av ei venninne! Det var skikkelig dårlig gjort av henne. Tror ikke jeg ville hatt henne i bryllupet en gang da når hun svikter deg på den måten. Hva svarte du da? Hva sier forloveden din?