Borte

Hmm så dårlig gjort, da kunne hun vel sagt ifra før?? herregud [>:]

Stor klem til deg!

Stakars deg [&o]
Ikke mye fine måte å si det på.
Sender deg en store trøste klem

Skjønner ingenting jeg. hun har jo vært overivrig... Og i det siste har vi jobbet så mye så vi har ikke hatt tid til å treffes. men synes den var litt tynn.. og vi jobber jo på samme jobb også..

ORIGINAL: Lucky-Devil85

Stor klem til deg!

ORIGINAL: MorgansMamma

ORIGINAL: Milla`s ønske spire

Skjønner ingenting jeg. hun har jo vært overivrig... Og i det siste har vi jobbet så mye så vi har ikke hatt tid til å treffes. men synes den var litt tynn.. og vi jobber jo på samme jobb også..

Høres merkelig ut, unnskyld meg....[>:]
Kan da gå et par uker i travle perioder før jeg treffer på min beste venninne også....Vi er da ikke dårligere venninner av den grunn! (vi ringes jo, har tid til den en og annen gang selv om det er travelt[;)])

Kan det ligge noe mer bak?....Uten at jeg skal spekulere....
Mulig det er for stort ansvar for henne, fått litt kalde føtter?

Jeg har jo tenkt på det, men jeg det som vel er mitt største problem er at hun sa det på denne måten.. vi kunne jo satt oss ned og snakket om  det.. så hadde jeg også kansje forstått

huff da...det var jo ikke akkurat en fin måte å si det på.........kunne vell heller prøvd å gjøre noe med det da...nei synest ikke du er teit,,,,,skjønner godt du er lei deg....håper det ordner seg for deg....sender en trøste klem[;)]

ORIGINAL: Lucky-Devil85

Stor klem til deg!

hmm, syns dette hørtest litt rart ut, er man gode venner ,burde det jo være en kjempe ære og få lov til og være forlover...  og alle kan jo ha noen mnd man ikke ser så mye til hverandre..  jeg ville tat en prat med henne..  lykke til [:D]

uff da,syns det var litt slemt av "venninden" din jeg.. [:@]
sender deg en go klem..

Nei, du er overhodet ikke teit.
Jeg synes det var utrolig merkelig, og at det må ligge noe mer bak.
Kanskje hun er misunnelig på deg for noe.....eller.
Uansett så hørtes ikke hun venninnen som en av de mest oppegående personene. Hun hørtes svært umoden ut ved å gi beskjed på den måten der. Det er ikke normalt!

Jeg ville vurdert om hun i det hele tatt var den du trodde hun var. Og jeg ville også tenkt at det er hennes tap. Du finner sikkert noen andre, ekte venner som stiller opp!!

Håper jeg ikke var for hard nå, men jeg syntes det hørtes bare helt på jordet ut!

Klem.

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: Milla`s ønske spire

Jeg skal snart gifte meg med mannen i mitt liv[:D] Jeg ser frem til det. Jeg får en melding fra min bestevenn om at hun må si meg nå.. Ja hva da sier jeg... Så sier hun at hun ikkr vil være min forlover lenger..Hun sier at vi har sklidd fra hverandre litt den siste mnd... uff.. HUN KUNNE SAGT DET PÅ EN ANNEN MÅTE, NÅR hun så meg... Så nå sitter jeg her og gråter, og er uten forlover... Vet ikke hva jeg skal gjøre..

uff måtte bare få det ut[:(] IKKE QUOTE

Litt av ei venninne! Det var skikkelig dårlig gjort av henne. Tror ikke jeg ville hatt henne i bryllupet en gang da når hun svikter deg på den måten. Hva svarte du da? Hva sier forloveden din?

Jo da jeg ble jo lei meg så klart, men hun forstår ikke det.. Hun på en måte gjør meg til en "syndebukk"

en mld, fy flate det var dårlig gjort. Men på en annen side så var det godt du fikk vite det nå og ikke etter bryllupet.

Ønsker deg masse lykke til med bryllupet og er sikker på du finner deg en ny og bedre forlover[:D]

Syns det var skikkelig dårlig gjort!! Også jobber dere sammen også?!! Da ser dere vel hverandre ganske ofte?
Min forlover studerer i Trondheim, og vi ser hverandre sjeldent. Vi snakker ikke sammen så ofte som før heller, men vi stiller opp for hverandre når det er noe, og "sklir" ikke fra hverandre!! Det at vi ikke ser hverandre så ofte ødelegger ikke det fine vennskapsbåndet vi har.. Hun er sikkert bare missunnelig på at du skal gifte deg!
*trøsteklem*

ORIGINAL: fie

hmm, syns dette hørtest litt rart ut, er man gode venner ,burde det jo være en kjempe ære og få lov til og være forlover...  og alle kan jo ha noen mnd man ikke ser så mye til hverandre..  jeg ville tat en prat med henne..  lykke til [:D]

signerer!

Back
Topp