Borte..

høres ut som om han virkelig ikke ønsker et barn til og at dette er hans måte å "ta hevn" på..

helt ærlig så forstår jeg hvis han ikke bare kan dra fra jobben.. men syns ikke det var helt riktig alt han skrev på de mldene.. hvorfor er ikke barna i barnehagen?

Fy faen så hensynsløst av han å ordlegge seg på den måten!
Er han fullstendig blottet for enkelte grunnleggende følelser eller?
Føler VELDIG med deg.
Jeg har to som har sånne dager, og man får bare lyst til å sette seg ned å grine... sikkert ekstra morsomt når man er gravid.
Håper han slutter å være så kuk mot deg når ungen kommer da.

3xS skrev:
helt ærlig så forstår jeg hvis han ikke bare kan dra fra jobben.. men syns ikke det var helt riktig alt han skrev på de mldene.. hvorfor er ikke barna i barnehagen?

Miss Claymore, forstår hvor jævlig du har det i dag, men kan ikke dere prøve å finne ut en løsning enn å bruke tid på å såre hverandre?

3xS skrev:

4 åringen går i bhg den uka hun er hos faren sin (vi har henne 50-50) og vi bor et stykke unna hverandre, så hvis jeg skulle hatt ho i bhg den uka ho er her måtte ho gått i to forskjellige barnehager.. Og det syns jeg ikke noe om.. Og 1-åringen er ikke klar for det, rett og slett.

Unnskyld meg, men eh, for et R***HØL av en "mann" du haremoticon Han virker i grunn som an mega mannsjåvinist. "Du har din jobb og jeg har min jobb". Rart med det, men og ha barn er en 24 timers jobb. Og den gjelder ikke bare for en, men to. Han synes vel det er greit og være med på og lage dem?! Stå på ditt og få han hjem gitt. Glad jeg har verdens beste mann. Han kommer hjem om det er noe, han. Håper han tar til vettet og kommer hjem og hjelper deg!*trøsteklem*  

der kom det noen totalt uakseptable svar fra ham. Hadde jeg fått slengt i trynet, det ang at det var ditt valg å beholde, så tror jeg det hadde revnet for meg. Tror rett å slett jeg hadde blitt så såret, at det hadde tatt lang tid å fikse igjen. Lykke til, håper du får banket litt vett inn i skallen hans

mammatil2prinsesser skrev:
Unnskyld meg, men eh, for et R***HØL av en "mann" du haremoticon Han virker i grunn som an mega mannsjåvinist. "Du har din jobb og jeg har min jobb". Rart med det, men og ha barn er en 24 timers jobb. Og den gjelder ikke bare for en, men to. Han synes vel det er greit og være med på og lage dem?! Stå på ditt og få han hjem gitt. Glad jeg har verdens beste mann. Han kommer hjem om det er noe, han. Håper han tar til vettet og kommer hjem og hjelper deg!*trøsteklem*  

Jada, å lage dem det går helt greit, men jeg fikk så øra flagra fordi jeg ikke ville ta abort.. Og jeg må nesten tvinge han til å hjelpe meg med ungene når han kommer hjem fra jobb, for han er jo sliten etter å ha JOBBA. Jeg har jo bare gått hjemme og kosa meg med ungene mens husarbeidet har tatt seg selv liksom.. Jeg hadde nok ikke fått han hjem fra jobb uansett hva, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd å spørre han engang. Jeg veit hvem jeg IKKE skal ringe når fødselen starter ihvertfall. Får han nok ikke hjem fra jobb uansett. Så heldig du er som har verdens beste mann! Min kan være snill han også altså, bare veldig tankeløs til tider..

Huff, dette hørtes jo ikke bra ut. Tror jeg hadde gått i taket hadde kjæresten min vært sånn mot meg. Høres ut som dere trenger å snakke litt 

Uff hørtes ut som en dårlig dag, håper mannen er hyggeligere når han kommer hjem ihvertfall.

Hva gjelder det med å jobbe hjemme eller være på jobb så var jeg innom jobben min i går (er i permisjon), og jeg synes det er mye lettere å jobbe enn å være hjemme. På tross at jeg har en type jobb som er ansett for å være stressende, med mye ansvar og lange dager. Det var også mange av kollegaene som sa at de vet hvor tøft det kan være å være hjemme med små barn, og at de også selv synes det er "lettere" å jobbe.

(Må legge til at jeg selvsagt også nyter tiden hjemme med snuppa, men er mer sliten nå enn når jeg jobbet 12-16 timer i strekk.)

Jeg hadde klikka! Dere burde virkelig snakke sammen. Det er jo noe seriøst feil dersom dette er vanlig oppførsel....

Miss Claymore! skrev:

mammatil2prinsesser skrev:

Jada, å lage dem det går helt greit, men jeg fikk så øra flagra fordi jeg ikke ville ta abort.. Og jeg må nesten tvinge han til å hjelpe meg med ungene når han kommer hjem fra jobb, for han er jo sliten etter å ha JOBBA. Jeg har jo bare gått hjemme og kosa meg med ungene mens husarbeidet har tatt seg selv liksom.. Jeg hadde nok ikke fått han hjem fra jobb uansett hva, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd å spørre han engang. Jeg veit hvem jeg IKKE skal ringe når fødselen starter ihvertfall. Får han nok ikke hjem fra jobb uansett. Så heldig du er som har verdens beste mann! Min kan være snill han også altså, bare veldig tankeløs til tider..

Hvis han ikke ville ha flere barn og du ikke bruker prevensjon, da burde han vel i grunn brukt dong eller holdt snabben for seg sjøl vel?!Synes det er en motbydelig og ikke minst sårende ting og si du ber om det selv pga du ikke ville ta abort? Hørtes ikke helt normalt ut! Samboer og jeg kan ha våre stunder vi og, men og si sånne ting burde man holde seg for god til. Og ja jeg er veldig heldig<3 Det er hans barn, like mye som det er dine barn. BASTA! Er du syk eller som nå, gravid og sliter med bekkenløsning. Da får han dra seg hjem og avlaste deg. Han er vel som alle andre mannfolk(nesten alle) Syk og ligger i senga også synd på han pga en liten forkjølelse, mens man som dame må finne seg i og ha influensa, ekstrem gravidkvalme og jeg veit ikke hva samtidig med og ta seg av unga? beklager, men den går ikke her i huset. Er jaggu meg ikke mora hans, men KJÆRESTEN hans og PAPPAEN til barna mine. Sorry, men jeg synes det fins grenser for hva man skal finne seg i.

Kan på en måte forstå at han ikkje kan forlate jobben sin, men fy faaaaen for ein måte å prate til deg på?!!?!??! 

Han har jo noe som heter syk barnepasser dager da. Hvis han har igjen noe. Håper han tar seg sammen så dere får det bedre sammen.

Kan godt forstå du blir forbanna.. hadde jeg også blitt...
Men altså vet han ikke om at dere er 2 om å lage barn?  og at abort ikke er prevensjon ? det burde han ha tenkt på før sengekosen altså....
Jeg hadde tatt meg en skikkelig prat med han og sagt akkurat hva jeg mente om saken.
Sender deg en stor klem og håper ting har roa seg litt nå ihvertfall

Back
Topp