Miss Claymore!
Forumet er livet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
helt ærlig så forstår jeg hvis han ikke bare kan dra fra jobben.. men syns ikke det var helt riktig alt han skrev på de mldene.. hvorfor er ikke barna i barnehagen?3xS skrev:
helt ærlig så forstår jeg hvis han ikke bare kan dra fra jobben.. men syns ikke det var helt riktig alt han skrev på de mldene.. hvorfor er ikke barna i barnehagen?3xS skrev:
Han virker i grunn som an mega mannsjåvinist. "Du har din jobb og jeg har min jobb". Rart med det, men og ha barn er en 24 timers jobb. Og den gjelder ikke bare for en, men to. Han synes vel det er greit og være med på og lage dem?!Unnskyld meg, men eh, for et R***HØL av en "mann" du harmammatil2prinsesser skrev:Han virker i grunn som an mega mannsjåvinist. "Du har din jobb og jeg har min jobb". Rart med det, men og ha barn er en 24 timers jobb. Og den gjelder ikke bare for en, men to. Han synes vel det er greit og være med på og lage dem?!
Stå på ditt og få han hjem gitt. Glad jeg har verdens beste mann. Han kommer hjem om det er noe, han. Håper han tar til vettet og kommer hjem og hjelper deg!*trøsteklem*
Miss Claymore! skrev:
Unnskyld meg, men eh, for et R***HØL av en "mann" du harmammatil2prinsesser skrev:Han virker i grunn som an mega mannsjåvinist. "Du har din jobb og jeg har min jobb". Rart med det, men og ha barn er en 24 timers jobb. Og den gjelder ikke bare for en, men to. Han synes vel det er greit og være med på og lage dem?!
Stå på ditt og få han hjem gitt. Glad jeg har verdens beste mann. Han kommer hjem om det er noe, han. Håper han tar til vettet og kommer hjem og hjelper deg!*trøsteklem*
Jada, å lage dem det går helt greit, men jeg fikk så øra flagra fordi jeg ikke ville ta abort.. Og jeg må nesten tvinge han til å hjelpe meg med ungene når han kommer hjem fra jobb, for han er jo sliten etter å ha JOBBA. Jeg har jo bare gått hjemme og kosa meg med ungene mens husarbeidet har tatt seg selv liksom.. Jeg hadde nok ikke fått han hjem fra jobb uansett hva, jeg skjønner ikke hvorfor jeg gadd å spørre han engang. Jeg veit hvem jeg IKKE skal ringe når fødselen starter ihvertfall. Får han nok ikke hjem fra jobb uansett. Så heldig du er som har verdens beste mann! Min kan være snill han også altså, bare veldig tankeløs til tider..