Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herlighet du trenger jo ikke ta det rolig engang!!! klarer fint å trene knallhardt når du såvidt er gravid!!! ingenting i veien for fysisk aktivitet, hverken løft, hopp eller noe som nygravid! det er ikke meningen man skal sitte i ro i 9 mnd!Mrs Lutz skrev:
Bondekløna skrev:
herlighet du trenger jo ikke ta det rolig engang!!! klarer fint å trene knallhardt når du såvidt er gravid!!! ingenting i veien for fysisk aktivitet, hverken løft, hopp eller noe som nygravid! det er ikke meningen man skal sitte i ro i 9 mnd!Mrs Lutz skrev:
Det er faktisk lov å svare på en pen måte, er det ikke...? Du får virkelig unnskylde altså, men jeg har ikke vært gravid før! Og når man har strevd i 11 mnd så vil man gjerne passe på så man ikke gjør noe galt. eg er ingen bedreviter, og spør heller en gang for mye enn for lite, men her inne skal man visst være ekspert og ferdig utlært innen svangerskap før det har begynt skjønner jeg...?