borte

Svaret har du vel egentlig allerede kommet frem til??

Sommerfugl79 skrev:

Jeg føler at jeg må ofre mye....

Tenk på deg selv, og hva som er det beste for deg og ditt ve og vel. Mitt beste råd...

I din situasjon hadde jeg tatt abort.. Ikke fordi det er en sjanse med eksen, men fordi jeg selv hadde følt det var alt for kaotisk og ustabilt å sette et barn til inn i. Her må du tenke på det andre barnet ditt også. Livet til barnet er nok ganske kaotisk i utgangspunktet, og et barn til gjør det IKKE lettere..

Jeg ville konsentrert meg om å få livet på rett kjøl igjen, og heller bekymra meg for om et ekstra barn senere. Er mange måter å få barn på, må ikke gå gravid selv.
Det høres jo ikke ut som at det lønner seg å få barn nå, og at det bare vil lage mer problemer for hele familien :'(

Jeg er ikke deg...så du må finne ditt eget svar.

Men om jeg hadde vært i samme situasjon hadde jeg nok helt mot abort. Det er mye som foregår i livet ditt nå, økonomien blir ikke bedre og i og med du er ufør regner jeg med helsen ikke er på topp. I tillegg uavklart med dine menn...nei jeg hadde nok tenkt at dette er ikke tiden å få barn på.

Men igjen, bare du som kjenner dette...

Huff. stakkars deg :(
Jeg tror nok jeg ville fått livet på plass først. Abort hadde vært mitt valg... Av hensyn til ditt barn, deg selv og da andre så hadde jeg gjort det.
Håper du klarer å finne ut av det og at valget blir det rette for deg. Klem!

Takk for svar så langt...Jeg kommer til å be om å få slettet hele denne tråden med tanke på at det er så mange som kan bli såret av det som skjer i livet mitt.
Jeg må sove på dette... Ny dag i morgen..Nye muligheter... Håper hodet mitt er klarere i morgen...

Back
Topp