Borte

Han kom 1 uker over ul termin, 2 uker over mens termin

Førstemann startet riene 2 dager etter termin, han ble født 4 dager etter termin. Ble igangsatt med andremann i uke 38 for hun var svær! Mulig jeg benytter meg av samme tilbudet vist det viser seg det kommer en plugg til ;)

Prinsesså kom 16 juli, hadde selv en sikker dato 27 juli, da min mens er på klokkeslettet hver gang. Men fikk ikke termindato av legen før 4 august, altså en uke etter.

Jeg fikk også 27 juli på ultralyd i uke 8, da alle foster har lik størrelse på det stadiet. Så jeg er sikker på at min dato 27 juli var mest riktig, da kom hun 11 dager før min termin som var helt PERFEKT og uventet siden jeg var førstegangsfødende og regnet me å gå over tiden.

10 dager over termin.
Riene startet 8 dager over, ergo gikk jeg i to døgn med dem før gutten var ute... Det håper jeg virkelig ikke skjer andre gangen også.

Heldigvis startet riene av seg selv, skulle egentlig blitt satt igang den dagen han ble født

1 dag over terrmin med hastesnitt. 

Første mann kom 8 dager før termin, Nr2 kom 6 dager før termin.
Godt fornøyd med å slippe å gå over termin.

Hadde menstermin 7, ul termin 8 og hun ble født den 5-

med min første ble jeg satt igjen to uker før, og nr to kom og nesten to uker før termin, fra start til slutt så tok det hele en og en halv time så spent på hvor fort det vil gå denne gangen:)

11 dager før ultermin, dagen etter menstermin :)

Hun kom to dager over termin, helt greit! :)

Jeg ble satt i gang pga. sv.forgiftning og fødte derfor på termin.

nr 1 kom 11 dager på overtid, mens nr 2 kom 10 dager på overtid.. Håper virkelig at denne har tenkt å komme på termin!!!

Jeg gikk 10 dager på overtid og da ble jeg satt i gang , heldigvis. de ville at jeg skulle gå enda lenger, men da jeg sa at jeg hadde svangerskap diabetes ble jeg sendt opp på føden med en gang.

Jenta mi kom akuratt på dagen 3 mnd. fortidlig... Hadde termin 25. juni 2009. Tulla ble født 25. Mars 2009. Og jeg tror nokk ikke jeg vil gå til termin den her gangen heller.. Men håper :) Er vel stor sannsynelighet for at neste også blir født fortidlig og kansje prematurt igjen.. Men håper vi slipper et prematurt barn til..

*Klor deg fast lille spire! Og hold deg inne til tiden er inne*

5 dager før termin.. samme dagen jeg skrev ned i a-planen jeg kom til å føde :)

Førstemann ble født 4 dager på overtid og andremann ble født 3 dager på overtid ;)

vannet gikk 2 uker før, men han hadde det så godt i magen at de måtte sette fødselen i gang ;)

Back
Topp