Borte

Secret agent

Betatt av forumet

Her gikk jeg 15 dager på overtid og ble satt i gang emoticon  Håper fødselen starter av seg selv denne gangen :)

Jeg fødte tre uker før termin, og det gikk veldig fort.. Så er veldig spent på hva som skjer neste fødsel

Hun mi var presist bestilt. UL sa 29, jeg sa 30 og hun kom 30  

Han kom 3 uker før.  Fødselen startet i uke 23, men de fikk stoppet det. Tror det er ganske stor sansynlighet at jeg får i mars :P 

5 uker for tidlig..

Fødte i uke 41..ul-termin var 15.men jeg fikk henne 20...

Her kom han på overtid :)
Vannet gikk dagen etter termin, men siden riene ikke begynte, så ble jeg satt i gang dagen etter :) Å så kom han natten etter :)

Jeg fikk 4 dager etter termin :)

Her kom gullgutten min 17 dager på overtidemoticon  Noe som ikke burde vært lov.. Sykehuset hadde ingen hast med å sette meg i gang tydeligvis.. Denne gangen håper jeg det starter av seg selv og gjerne til termin takk =)

Eldste ble født 31 og terminen var 2 -altså 2 dager før. Nr 2 ble født 14 og terminen va 27 -så nesten 2 uker før tiden på henne. Er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Håper iallefall at det ikke går like fort som sist :S

jeg ble flyttet 10 dager på UL termin (fra en dato jeg er 100% sikker på at stemmer) gikk i tilegg 8 dager over den dagen.....ungen var stor, men morkake og fostervann var fint så det var ingenting som tydet på at hun hadde ligget der for lenge.

Hadde mens-termin den 20. april, og UL-termin den 2.mai. Så enten kom han fire dager på overtid eller en uke før tida. Men jeg tenker at han kom en uke før tida :)

Jeg hadde termin 14 mai, riene begynte da, så ble hun født 08.15 16 mai...

Jeg gikk 7 dager over ul-termin med begge to. :) 

Gutten min kom 3 dager før termin. Deilig å slippe å gå over!

Gutten min kom 10dgr over termin, vart ei lang ventetid. Slapp heldigvis å bli igangsatt.

Back
Topp