*borte*

*yummymummy*

Gift med forumet
*borte*

Man kan alt, men jeg hadde ikke gitt den bort.

Edit: kan gjerne legge til. Du er absolutt på g. Men skulle jeg gitt den bort ville jeg brukt en annen farge på sømmen nederst på beina, også ville jeg nok hatt litt videre bein - de ser litt for smale ut til å gi en veldig god passform. Hvordan stoff er den sydd i?

merete_80 skrev:

emoticon

Jeg hadde blitt kjempeglad.

Ved første øyekast er den jo kjempesøt,
men veldig...unøyaktig arbeid.

©Smartass skrev:
merete_80 skrev:

emoticon

Skjønner ikke alle smileyene her inne lenger... Men smaken er nok som baken, heldigvis :) Så at jeg ikke ville gitt den bort, betyr jo ikke at andre ikke ville likt å få den i gave.

merete_80 skrev:
©Smartass skrev:
merete_80 skrev:

emoticon

Skjønner ikke alle smileyene her inne lenger... Men smaken er nok som baken, heldigvis :) Så at jeg ikke ville gitt den bort, betyr jo ikke at andre ikke ville likt å få den i gave.

Jeg vet ikke helt selv heller, men jeg tok den siste for å være Pinoccio-nese, aka jeg juger.emoticon

Gosh, så fine smileys vi har..

Sorry TS..

©Smartass skrev:
merete_80 skrev:
©Smartass skrev:
merete_80 skrev:

emoticon

Jeg vet ikke helt selv heller, men jeg tok den siste for å være Pinoccio-nese, aka jeg juger.emoticon

Gosh, så fine smileys vi har..

Da tolket jeg de egentlig riktig. Skal ikke være lett.

Og TS - tydelig at du ikke fikk svaret du ønsker. Beklager. Når noen spør, så svarer jeg ærlig, men ikke meningen å være slem.

Back
Topp