S
søteste
Guest
Borte[:)]
Takk for hjelpen.
Takk for hjelpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Froskegele
Retter du opp alle skrivefeilene kan du godt sende det slik ja [:)]
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
er det virkelig såå viktig??? det er til hennes far[8|]
synes du bør sende det.. bra skrevet[:)]
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
er det virkelig såå viktig??? det er til hennes far[8|]
synes du bør sende det.. bra skrevet[:)]
ORIGINAL: søteste
Beklager for alle skrive feilene, jeg ser de desverre ikke, har desverre arvet dette av min feil da han heller ikke klarer å skrive riktig.
Men skal rette opp det dere har skrevet her.
Jeg la ikke inn brevet pga skrivefeil¨, men de fleste skjøntte vel kanskje hva jeg skrev.
Min pappa vet om mine problemer med rettskrivning siden han sliter med samme selv. Kalles dysleksi.
Da sender jeg dette[:D]
Beklager for alle skrive feilene, jeg ser de desverre ikke, har desverre arvet dette av min feil da han heller ikke klarer å skrive riktig.
Men skal rette opp det dere har skrevet her.
Jeg la ikke inn brevet pga skrivefeil¨, men de fleste skjøntte vel kanskje hva jeg skrev.
Min pappa vet om mine problemer med rettskrivning siden han sliter med samme selv. Kalles dysleksi.
Da sender jeg dette[:D]
Hvis han OG har dysleksi blir det kanskje enda verre for ham å lese, og han kan gå glipp av noen viktige poenger..?
Jeg kan rette det for deg i full fart om du vil, og sende det tilbake til deg på PM? [:)]
ORIGINAL: LilleLavendel
Jeg nevnte ikke dette med skrivefeil for å være slem altså, jeg kan godt hjelpe deg med å rette! Er gjort i en fei:) Når det er sagt, så tror jeg ikke han vil ha store problemer med å forstå innholdet pga noen usle skrivefeil, så du kan helt sikkert bare sende det som det er:)
ORIGINAL: LilleLavendel
Jeg nevnte ikke dette med skrivefeil for å være slem altså, jeg kan godt hjelpe deg med å rette! Er gjort i en fei:) Når det er sagt, så tror jeg ikke han vil ha store problemer med å forstå innholdet pga noen usle skrivefeil, så du kan helt sikkert bare sende det som det er:)
Nei tar ikke dette opp feil jeg, er vandt med å bli rettet på[8D]
Nå har jeg sendt det av gårde til froskegele for hun skulle hjelpe meg.
Jeg har skrevet dette mens jeg har gråte, og da kommer sikkert skrivefeilene tydeligere frem da jeg må ha full fokus for å skrive ganske riktig. Har lest igjennom 100 ganger har ikke sett noen feil.
Det er bare slik jeg er selv om jeg prøver alt jeg kan å skrive riktig.
Men jeg har arvet dette av han, så han hadde nok forstått meg på ett vis, vi er desverre veldig like[:D]