Borte

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Retter du opp alle skrivefeilene kan du godt sende det slik ja [:)]

akkurat noe lignende har jeg tenkt til å skrive til min pappa også.. takk for inspirasjon[:-]
Jeg syns ikke det er teit.. det er bedre å skrive enn å aldri få sagt det man mener..

ORIGINAL: Froskegele

er det virkelig såå viktig??? det er til hennes far[8|]

synes du bør sende det.. bra skrevet[:)]

Åpent og ærlig:) Synes det var et bra brev! Men en god del skrivefeil var det jo, så du kan jo kanskje få hjelp til å rette opp i dem:) Feks heter det ikke beSkymret, men bekymret! Lykke til, håper dette går veien!

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Synd hvis viktige poenger blir borte fordi han leser feil.. Og har de et anstrengt forhold er det vel greit å minske muligheten for å gi ham mer å "gape" for (som hun skriver)..

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

klart du kan sende dette... Men rett opp skrivefeiler som vill=vil, enn= en osv, så slipper du misforståelser pga bagateller[:)] lykke til[:)]

Beklager for alle skrive feilene, jeg ser de desverre ikke, har desverre arvet dette av min feil da han heller ikke klarer å skrive riktig.
Men skal rette opp det dere har skrevet her.
Jeg la ikke inn brevet pga skrivefeil¨, men de fleste skjøntte vel kanskje hva jeg skrev.
Min pappa vet om mine problemer med rettskrivning siden han sliter med samme selv. Kalles dysleksi.

Da sender jeg dette[:D]

ORIGINAL: søteste

Beklager for alle skrive feilene, jeg ser de desverre ikke, har desverre arvet dette av min feil da han heller ikke klarer å skrive riktig.
Jeg la ikke inn brevet pga skrivefeil¨, men de fleste skjøntte vel kanskje hva jeg skrev.
Min pappa vet om mine problemer med rettskrivning siden han sliter med samme selv. Kalles dysleksi.

Hvis han OG har dysleksi blir det kanskje enda verre for ham å lese, og han kan gå glipp av noen viktige poenger..?
Jeg kan rette det for deg i full fart om du vil, og sende det tilbake til deg på PM? [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Syns det var fint skrevet jeg[:)]

Hvis han OG har dysleksi blir det kanskje enda verre for ham å lese, og han kan gå glipp av noen viktige poenger..?
Jeg kan rette det for deg i full fart om du vil, og sende det tilbake til deg på PM? [:)]

Ja, gjerne det[:D] Skal sende det til deg jeg, for jeg har fjernet dette nå.

Jeg fikk ikke lest det, da du hadde tatt det bort.

Lykke til[:)]

noe av det du sier er som å høre om meg selv, så kan forstå litt av hvordan du har det.
Jeg har skrevet maaaange brev, men alle er blitt kastet istedet for at jeg har sendt dem. Vi har ikke kontakt i det hele tatt, men sitter inne med så mye jeg ville og skulle ha sagt for å "gå videre" med mitt liv. Men blir liksom aldri til at jeg gjør det.

Synes brevet virket fint jeg, og godt beskrivende av hvordan du har det. Så om du nå føler for å få ting sagt er det modig av deg å sende det. Håper det ordner seg for dere [:)]

Jeg nevnte ikke dette med skrivefeil for å være slem altså, jeg kan godt hjelpe deg med å rette! Er gjort i en fei:) Når det er sagt, så tror jeg ikke han vil ha store problemer med å forstå innholdet pga noen usle skrivefeil, så du kan helt sikkert bare sende det som det er:)

Jeg håper han leser det da, man vet jo aldri.
Det er skrevet mens jeg gråt masse, og da kommer vel helt sikkert mine skrivefeil tydeligere frem.
Jeg må få sagt dette til han, men jeg vet jeg ikke når frem vist jeg prøver å snakke med han.
Håper dere som har prøvd å skrive brev til deres far klarer det enn dag også. Jeg tror jeg bare må.
Håper ikke han tar alt i vond mening, men at han tar det til seg og tenker gjennom dette litt.
Kanskje vi kan ha kontakt enn dag[:)]

ORIGINAL: LilleLavendel

Jeg nevnte ikke dette med skrivefeil for å være slem altså, jeg kan godt hjelpe deg med å rette! Er gjort i en fei:) Når det er sagt, så tror jeg ikke han vil ha store problemer med å forstå innholdet pga noen usle skrivefeil, så du kan helt sikkert bare sende det som det er:)

Nei tar ikke dette opp feil jeg, er vandt med å bli rettet på[8D]
Nå har jeg sendt det av gårde til froskegele for hun skulle hjelpe meg.
Jeg har skrevet dette mens jeg har gråte, og da kommer sikkert skrivefeilene tydeligere frem da jeg må ha full fokus for å skrive ganske riktig. Har lest igjennom 100 ganger har ikke sett noen feil.
Det er bare slik jeg er selv om jeg prøver alt jeg kan å skrive riktig.
Men jeg har arvet dette av han, så han hadde nok forstått meg på ett vis, vi er desverre veldig like[:D]

ORIGINAL: LilleLavendel

Nei tar ikke dette opp feil jeg, er vandt med å bli rettet på[8D]
Nå har jeg sendt det av gårde til froskegele for hun skulle hjelpe meg.
Jeg har skrevet dette mens jeg har gråte, og da kommer sikkert skrivefeilene tydeligere frem da jeg må ha full fokus for å skrive ganske riktig. Har lest igjennom 100 ganger har ikke sett noen feil.
Det er bare slik jeg er selv om jeg prøver alt jeg kan å skrive riktig.
Men jeg har arvet dette av han, så han hadde nok forstått meg på ett vis, vi er desverre veldig like[:D]

Godt hun hjelper deg, men som sagt,- er nok helt sikkert ikke noe som helst problem. Her er det innholdet og hjertet i det som er viktig, og det får du jo kjempegodt fram!:) Håper inderlig han tar det til seg!

Back
Topp