*borte*

Sambo her er heller ikke noe glad i for mye kyssing og sånt[&:] men er veldig kosete på andre måter da.. Jeg er 22, han er 33..

Dette tror jeg nok går mer på personlighet enn alder. Og hvis du tenker på han som litt gammel når han er 35, så skjønner jeg godt at han mister litt lysten jeg altså...

ORIGINAL: Fru Riskorn

Dette tror jeg nok går mer på personlighet enn alder. Og hvis du tenker på han som litt gammel når han er 35, så skjønner jeg godt at han mister litt lysten jeg altså...

mener ikke han er gammel i alder liksom, men en god del år eldre enn meg og mine behov kanskje, formulerte meg kanskje litt feil.. [&o]

ORIGINAL: LittleJ.

Det som er nå er at jeg er gravid IGJEN og har enda femten kilo fra sist svangerskap som sitter igjen, å jeg føler meg sååååååååååååå støgg å feit, å vet jeg skal bli myyyyye større igjen [:(][X(][:'(]

Da må dere jo ha kost da....

Mennesker er forskjellige. Her er jeg i 20 årene og han i 30 årene og det er JEG som ikke orker kos, kyss osv og han som gjerne vil kose og ta på meg hele tiden. Liker det bare ikke og det har ingenting med min samboer å gjøre, er like glad i han og syns han er like deilig likevel. Så trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Kan være han bare er som meg og ikke føler for sånt.

ORIGINAL: eplemos

Det som er nå er at jeg er gravid IGJEN og har enda femten kilo fra sist svangerskap som sitter igjen, å jeg føler meg sååååååååååååå støgg å feit, å vet jeg skal bli myyyyye større igjen [:(][X(][:'(]

haha, ja en gang i skuddåret lissom! LANGT I FRA NORMALEN! den ene gangen så blir jeg gravid liksom [8D]

mener ikke han er gammel i alder liksom, men en god del år eldre enn meg og mine behov kanskje, formulerte meg kanskje litt feil.. [&o]

Jeg bare tenkte at kanskje det var det som lå under fra hans side. Hvis han merker at du tenker at han er begynt å bli gammel, så kan det være belastende. Jeg er 31, og jeg tenker ikke at jeg er gammel, jeg ville heller definert deg som veldig ung, for å si det sånn... Så jeg hadde irritert meg om jeg hadde en som tenkte på alderen min. Du tenker at han tenker på vekten din (og det forstår jeg , for sånn tenker jeg og), men jeg prøver bare å vise deg at det finnes andre mulige forklaringer og. min mann er nesten 9 år eldre enn meg, men jeg har ikke tenkt over alderen hans en dag i vårt forhold, og jeg er temmelig sikker på at han aldri har tenkt over min. Vi er på samme sted i livet, og alder er et tall.

ORIGINAL: eplemos

haha, ja en gang i skuddåret lissom! LANGT I FRA NORMALEN! den ene gangen så blir jeg gravid liksom [8D]

Ååååh, hvor er han i kveld?
Vil han att du ska bli gravid, så må han jo like gravide kvinner. Eller? Lykke til iallefall. Noen menn liker ikkje å ha sex mens dama er gravid, iallefall ikkje veldig gravid. De er ofte redd/skremt av att det er en baby inni der.

ORIGINAL: Eier av en gutt

Mannen min er ikke slik.
Han tar på/koser på/kysser på meg hele tiden.
Er 37 år...

Kan igrunn signere alt. Alder på mannen og..

min er straks 40, og jeg merker alderen... han er sliten på ettermiddagene og sovner stort sett på sofaen hver kveld - men så er de underbemanna på jobb og da.. [:-]
han er ikke av den kosete typen, ikke så fysisk av seg.. Derimot er han veldig god til å bare "være der"... så fremt han er våken da [8|][8D]

Men mye går på meg selv også da.. jeg er ikke akkurat den som springer naken rundt i huset og frister han liksom, når jeg føler meg som et fettberg i hvitt...

ORIGINAL: Auliana

Det kan ikke ha noe med hvordan du føler deg? Jeg vet at de gangene jeg er skikkelig nede i kjellern emosjonelt, så virker det som gubben styrer bevisst unna...hehe...

men jeg blir jo sånn pga væremåten hans mot meg [X(]

Jeg bare tenkte at kanskje det var det som lå under fra hans side. Hvis han merker at du tenker at han er begynt å bli gammel, så kan det være belastende. Jeg er 31, og jeg tenker ikke at jeg er gammel, jeg ville heller definert deg som veldig ung, for å si det sånn... Så jeg hadde irritert meg om jeg hadde en som tenkte på alderen min. Du tenker at han tenker på vekten din (og det forstår jeg , for sånn tenker jeg og), men jeg prøver bare å vise deg at det finnes andre mulige forklaringer og. min mann er nesten 9 år eldre enn meg, men jeg har ikke tenkt over alderen hans en dag i vårt forhold, og jeg er temmelig sikker på at han aldri har tenkt over min. Vi er på samme sted i livet, og alder er et tall.

skjønner hva du menere, har kanskje formulert meg veldig feil, for det jeg liksom lurer på er om det er 'normalt' å bli litt sånn i 30 åra liksom, i forhold til 20 åra om du skjønner [8D] for han var jo ikke slik da vi ble kjærester [&:]

Mulig han rett og slett ikke tenner. Sånn har jeg hatt det med flere av mine exer. Jeg tror ikke jeg KAN være i et langvarig forhold, for jeg går så fort lei[&o] Og da blir det aldri slik det var før igjen.. Det er kjedelig uten sex!

Back
Topp