Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Dette tror jeg nok går mer på personlighet enn alder. Og hvis du tenker på han som litt gammel når han er 35, så skjønner jeg godt at han mister litt lysten jeg altså...
ORIGINAL: eplemos
ORIGINAL: LittleJ.
Det som er nå er at jeg er gravid IGJEN og har enda femten kilo fra sist svangerskap som sitter igjen, å jeg føler meg sååååååååååååå støgg å feit, å vet jeg skal bli myyyyye større igjen [:(][X(][:'(]
Da må dere jo ha kost da....
Dette tror jeg nok går mer på personlighet enn alder. Og hvis du tenker på han som litt gammel når han er 35, så skjønner jeg godt at han mister litt lysten jeg altså...
mener ikke han er gammel i alder liksom, men en god del år eldre enn meg og mine behov kanskje, formulerte meg kanskje litt feil.. [&o]
ORIGINAL: eplemos
Det som er nå er at jeg er gravid IGJEN og har enda femten kilo fra sist svangerskap som sitter igjen, å jeg føler meg sååååååååååååå støgg å feit, å vet jeg skal bli myyyyye større igjen [:(][X(][:'(]
Da må dere jo ha kost da....
haha, ja en gang i skuddåret lissom! LANGT I FRA NORMALEN! den ene gangen så blir jeg gravid liksom [8D]
mener ikke han er gammel i alder liksom, men en god del år eldre enn meg og mine behov kanskje, formulerte meg kanskje litt feil.. [&o]
Jeg bare tenkte at kanskje det var det som lå under fra hans side. Hvis han merker at du tenker at han er begynt å bli gammel, så kan det være belastende. Jeg er 31, og jeg tenker ikke at jeg er gammel, jeg ville heller definert deg som veldig ung, for å si det sånn... Så jeg hadde irritert meg om jeg hadde en som tenkte på alderen min. Du tenker at han tenker på vekten din (og det forstår jeg , for sånn tenker jeg og), men jeg prøver bare å vise deg at det finnes andre mulige forklaringer og. min mann er nesten 9 år eldre enn meg, men jeg har ikke tenkt over alderen hans en dag i vårt forhold, og jeg er temmelig sikker på at han aldri har tenkt over min. Vi er på samme sted i livet, og alder er et tall.