*borte*

Vi sitter ikkje på fest å råkliner og sånn. Men hjemme kan vi gjøre det. Han er 33.
Har du snakket med han om det?

ORIGINAL: eplemos

Vi sitter ikkje på fest å råkliner og sånn. Men hjemme kan vi gjøre det. Han er 33.

Ja, er du gal!! er jo døds frustrert, snakker jo med han , men han sier han bare absolutt ikke har lyst,. han kan ikke noe for det liksom. å sånn har det vært i 1 1/2 år nå [&o]

Tror ikke det har med alder å gjøre..

Mannen min er ikke slik.
Han tar på/koser på/kysser på meg hele tiden.
Er 37 år...

Min er totalt motsatt.

Men ville tatt en skikkelig prat med han om det plager deg, noe det høres ut som det gjør....[&o]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: LittleJ.

Ja, er du gal!! er jo døds frustrert, snakker jo med han , men han sier han bare absolutt ikke har lyst,. han kan ikke noe for det liksom. å sånn har det vært i 1 1/2 år nå [&o]

Er han sliten? Utbrent? Deprimert? Spør han HVORFOR han ikke har lysst? Og om han noen gang kommer til å ha lysst?

Hvor lenge har dere vært sammen da? Har han vært sånn lenge? Folk er jo forskjellige. Kanskje han bare ikke er noe kosete av seg.

Mannen min har aldri vært noe utpreget kosete, men han lar meg vite hvor glad han er i meg ofte og han klemmer og kysser
innimellom også. Lider ingen nød, men han kunne vært litt mer kosete..

Er han sliten? Utbrent? Deprimert? Spør han HVORFOR han ikke har lysst? Og om han noen gang kommer til å ha lysst?

spør og spør og spør. eneste han sier er at økonomien gjør han pødden lissom, å at med det så har han ikke lyst til noe. men vi har jo alltid mat på bordet å får betalt regningene, så 1 1/2 år syntes jeg er litt lenge å være sånn.. jeg føler meg jo kjempe stygg [X(]

Har dere ikke sex i det hele tatt heller da? Da vil jeg si at det nok ikke er normalt. Da må det være noe....

ORIGINAL: Millali

Har dere ikke sex i det hele tatt heller da? Da vil jeg si at det nok ikke er normalt. Da må det være noe....

ikke normalt nei. i tilegg jobber han i nordsjøen, å etter to uker borte, kan det gå uker før han gir noe av seg etter han er kommet hjem [8|]

Tror ikke det der er aldersbetinget. Jeg er 37 og mannen 33 og han er kjempekjærlig.

Håper dere finner ut av det- må være tøft å ha det sånn!

ORIGINAL: Eier av en gutt

Mannen min er ikke slik.
Han tar på/koser på/kysser på meg hele tiden.
Er 37 år...

sign. bare at han er 36..

Kan ikke være nå særlig å ha det slik. Tror ikke jeg ville ha følt meg elsket i et slikt forhold. 

Min mann er 36 og jeg er 23. Vi leker, herjer, kysser, klasker hverandre på rompa osv. Går aldri ut uten å gi hverandre et kyss. Forteller at vi elskerhverandre ofte. Har vannkrig.

Vet ikke hva jeg skal si er lurt å gjøre med noe slikt. Men ønsker deg lykke til. Håper at ting blir bedre etterhvert.

Det som er nå er at jeg er gravid IGJEN og har enda femten kilo fra sist svangerskap som sitter igjen, å jeg føler meg sååååååååååååå støgg å feit, å vet jeg skal bli myyyyye større igjen [:(][X(][:'(]

Trur ikkje da har nåke med alder å gjera! Eg e 22, og sambo snart 37. Å han e ikkje sånn!

Kanskje han berre ikkje e så kosete å sånn?

(eg ane ikkje)

ORIGINAL: ***COLA***

Trur ikkje da har nåke med alder å gjera! Eg e 22, og sambo snart 37. Å han e ikkje sånn!

Kanskje han berre ikkje e så kosete å sånn?

(eg ane ikkje)

men han var jo ikke sånn da jeg traff han for to år siden. han endret helt være måte etter noen mnd som gravid. tenkte det ville gi seg når snuppa var ute, for da er det jo forståelig, ikke alle menn liker gravide damer liksom, men det har bare fortsatt, snart ett år etter [X(]

sambo her er 34 [:)] han er egentlig alt jeg kan tenke meg [:)] kosen, god å snakke med, koser uten grunn å ja er hærlig [:)] x-en er enda 3 år eldre(37), han var slik sambo er intil j gikk opp 30kg pga den fuckings p-sprøyta[:'(] slutta være hjemme , ville ikke ha meg med på ting osv... vi var sammen i litt over 2år... Glad jeg har han jeg har nå [:D] slik skal d forbli[:D]

ORIGINAL: MiLfYwAy

Mannen min har aldri vært noe utpreget kosete, men han lar meg vite hvor glad han er i meg ofte og han klemmer og kysser
innimellom også. Lider ingen nød, men han kunne vært litt mer kosete..

Back
Topp