borte

Da sæden kan overleve i opptil 6 døgn så er jo muligheten der. Hvor stor den muligheten er er nesten umulig å spekulere i, det kommer nok litt an på om sæden hans er sterk og levedyktig og om du er veldig fruktbar...

ORIGINAL: Nataleen

Hvis han ikke vil ha flere unger og du er imot angrepilla så burde du kanskje brukt prevensjon?

eller kanskje han burde??

ORIGINAL: Lykkeliky

Hvis han ikke vil ha flere unger og du er imot angrepilla så burde du kanskje brukt prevensjon?

eller kanskje han burde??

Ja,en av de i allefall[:)]

ORIGINAL: fighterv

jeg har eggløsningsdag i dag(tok test) og hadde ubeskyttet natt til i går.

han brukte ikke kondom å er livredd for å få unger og vil ha meg til å ta angre pillen noe som jeg er i mot.
hvor stor sannsynlighet er det for graviditet? jeg å sønnen vår er på vei ut av huset også, derfor det er et vansklig valg.. noen gode råd?>< ikke quote

Er det bare meg som syns han er litt merkelig skrudd sammen? Han vet vel hvordan unger blir til? Sjansen er nok tilstede for graviditet, så jeg tror jeg hadde tatt den pilla hvis jeg var i ditt sted.

hahaha,huff...

Begge burde ha brukt prev.

Magefølelsen min sier at du kommer t å bli gravid, og sia du e imot angrepille, så e løpet kjørt, med tanke på at sæd kan overleve i flere dager og du ha eggløsning i dag.
Sorry ærligheten, men den vara lengst[:)]

bare ta den pilla da,er vel bedre det? er jo bare å svelge,og glemme[;)]

Du sov? Er ikke det voldtekt...?

nei det blir ikke reinet som det, han forgrep seg jo ikke på meg, våknet op og trodde jeg hadde drømt, men så hadde det vist skjedd, jeg var nok med uten hjernen i behold.

Synes ikke du trenger å få dårlig samvittighet for å skynde deg og ta en angrepille nå.. Hvis han tok for seg mens du sov.. 

Hadde han vært så livredd for å få barn hadde hatt tatt på seg gummi. (Med mindre han trodde/du har gitt utrykk for, at du bruker prevensjon)

ORIGINAL: Sjakkruta

Hadde han vært så livredd for å få barn hadde hatt tatt på seg gummi. (Med mindre han trodde/du har gitt utrykk for, at du bruker prevensjon)

han er fullstendig klar over at jeg ikke bruker noe.. derfor jeg er irretert over at han ikke brukte noe å forlanger at jeg skal ta pillen.

ORIGINAL: Lolodi

Men i all verden! Ta nå den pilla uten at han vet det, da. What's the problem??

Han vil at ho ska ta pillen, HO vell ikke..

Men hvorfor vil du på død og liv kanskje få en baby sammen med denne mannen..? Greit at du er imot angrepilla og alt det der,men.. Makan til prinsippsak da..

Back
Topp