*Borte*

ORIGINAL: Nøtteknekkern

JA...Jeg skal sitte klistra 20:15 hehe

Fra kl 20.00-20.15...Så du blir for sen hvis du er her kl 20.15[:D][:D][:D]

NR TO...Virkelig
Syns den satt finere,og gjorde deg smalere,nyyydelig.

Heilt enig[:)]

NR TO...Virkelig
Syns den satt finere,og gjorde deg smalere,nyyydelig.

helt enig [:)]Kjempe fin[:)]

MEEEN,sette på bildene flere ganger nå..Mener fortsatt nr2,men jeg trooooor HELT ærlig den blir finere på deg,uten halternecken.,... [:)]

MEEEN,sette på bildene flere ganger nå..Mener fortsatt nr2,men jeg trooooor HELT ærlig den blir finere på deg,uten halternecken.,... [:)]

Den er uten halterneck, var bare damen i butikken som satt den på[:)] Så akkurat det har jeg ikke tatt stilling til om jeg vil ha montert[:D]

ORIGINAL: Joffen

Den er uten halterneck, var bare damen i butikken som satt den på[:)] Så akkurat det har jeg ikke tatt stilling til om jeg vil ha montert[:D]

Ja,okay hehe.... [8D]

Den til høyre! Om jeg må velge en [:-]

Den gav deg en nydelig figur. Den til venstre hadde litt finere mønster over puppene, men fikk deg til å se litt skeiv ut, og du fikk ikke den samme fine figuren på den. Du ser og mye høyere og smalere ut på den til venstre.

Begge to var veldig nydelige da, å skille den ene fra den andre er igrun flisespikkeri [;)]

Du blir nok en nydelig brud [:)]

*veldig enig, nikker*
Halternecken delte deg liksom opp, tror det blir mer "helhet" i det om du ikke har den :)

Likte fargen best på den til høyre, men syntes skuldrene på den til venstre var kjempefin[:)]

ORIGINAL: aangels

nei, æ vil å se.... [:(][:(] [:)]

Men selv om æ ikke fikk sett kjolan så e æ sikker på du kommer til å være nydelig brud <3

gaaaaaaaaaaaaaad jeg mååå alltid være forsein

Back
Topp