*borte*

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Sitter med tårer i øynene og sender gode tanker til den lille fighteren.
Storebror passer nok på.

Syns dere har hatt nok, men livet er av og til ufattelig urettferdig.

ORIGINAL: dresden

Det får da være grenser til motgang man skal oppleve da! [:(] Krysser alt jeg har for at lillegutt blir bra og at dere snart kan få puste ut! 
Signerer denne! Og sender deg en stor klem.

ORIGINAL: moccii

ORIGINAL: Gullgrisens 2gull

Sitter med tårer i øynene og sender gode tanker til den lille fighteren.
Storebror passer nok på.

Syns dere har hatt nok, men livet er av og til ufattelig urettferdig.

sign[:(][:(]

ORIGINAL: Lagerleder Lågel

Huff, jeg finner ikke ord. Klarer ikke å fatte hvor tøft dere må ha det nå. Jeg ønsker dere all mulig lykke til videre, og god bedring til den lille.

signerer denne.. [:(]

Vet ikke hva jeg skal si...Tårene presser på[:(]

Føler veldig med dere og sender gode tanker

Storebror passer nok godt på sånn at det skal gå bra!

Klem

Å nei[:(] Så grusomt at dere må gå gjennom alt dette[:(]

Sender dere all medfølelse og de beste lykke ønsker!!! Håper den lille tøffingen deres kommer seg til igjen!

*klemmer på dere alle*

Mulig jeg er dum nå, men jeg skjønte ikke helt hva det er som feiler gutten deres?
Hva er shunt?
Jeg skjønner jo såpass at dette er noe alvorlig, og føler virkelig med deg og familien din nå
Utrolig vondt og urettferdig at dere skal måtte gå igjennom noe sånt nå som dere allerede har hatt så mye vondt tidligere!!!
Livet er så urettferdig noen ganger.
Jeg har selv opplevd det å miste et barn, hele 3 ganger - dog ikke utenfor magen, men det er så ufattelig sårt og vondt likevel!
Jeg vet det på ingen måte kan sammenlignes med det å miste et barn man har lært å kjenne på utsiden, og jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må vere for dere å gå å kjenne på angsten og frykten for å miste enda et barn [:(]
Jeg sender dere all verdens gode tanker og lykkeønskninger, og håper på det beste for sønnen deres.
Storebror passer nok på <3

Så utrolig urettferdig verden er!!
Sender dere mange klemmer og positive tanker.

Hva kan jeg skrive som ikke allerede andre har skrevet bedre enn meg; kan bare signere alle gode ord, og så sender jeg deg en varm klem og mange varme tanker til deg og din familie... Måtte alt gå bra med lillegutten deres...!

Nå fikk jeg helt vondt inni meg her :(

Har selv VP shunt og vet hvor smertefull tiden etter operajson er, før slangen som leder væsken ned i buken har "grodd seg til".
Og fikk skikkelig vondt nå av og tenke på at en liten baby har gjennomgått det.

Sender dere masse gode tanker og ønsker, håper det snur snart hos dere!

Jeg har frysninger over hele kroppen når jeg leser dette! God bedring, og fortsett å stå på. Håper lillegutt blir bedre. *Klem*

Sender alle gode tanker til dere og den lille. Krysser fingrene for at dette skal gå bra. Nå er det på tide at dere får være i fred som en familie med to friske barn!

ORIGINAL: Comma

så ufattelig trist, god bedring til den lille krigeren!
sender deg og dine mange klemmer!!

Kan ikke annet enn å signere

Jeg vil bare sende en kjempeklem, for jeg har ingen ord som kan trøste [:(] Storebror våker nok over, og passer godt på lillebror - dette skal gå godt for dere!!! 

ORIGINAL: SistemannIMagen

uff vet ikke hva jeg skal skrive, men føler at jeg må si noe hvertfall.. Syns dere virker som sterke personer, og håper det går bra med lillebror!
Sender en stor klem deres vei
. Sign

ORIGINAL: Sols

Sender alle gode tanker til dere og den lille. Krysser fingrene for at dette skal gå bra. Nå er det på tide at dere får være i fred som en familie med to friske barn!

sign denne klem

Så trist å høre at dere har mistet en sønn [:(] Og attpå til må oppleve at lillebror blir så syk [:(] Ser ut som noen ska få alt her i livet, så urettferdig det enn er!

Her var storesøster veldig syk når hun var 6 mnd, så jeg skjønner hvor slitne og redde dere er nå... Husk å ta godt vare på hverandre og storesøster, og prøv å hvile litt. Og ikke mist motet!

Ønsker lille gullkumpen deres masse god bedring Og håper han slipper å gå gjennom flere operasjoner nå! Varm og god klem til deg og dine [:)]

Tårene mine renner for dere![:(]

Nok må ha vært nok for lenge siden, så urettferdig![:(]

Vet ikke hva jeg skal si jeg, men for en fin tanke at du vet at storebror passer på lillebror, den gjør meg varm!

Krysser alt jeg har for at dette kommer til å gå bra!

stor klem

ORIGINAL: Elvana

[:(]

Finner virkelig ikke ord. Så utrolig trist, føler med dere. Vet hvordan det er å miste sitt eget barn. Men det finnes grenser for hva en takler ila livets lange løp. Og dere har vel opplevd mer enn nok hittil.

Håper dere finner masse støtte i hverandre, sammen så kommer dere til å komme dere igjennom dette!

Sender alle mine varmeste tanker til dere og den lille krigeren deres!!!

Nå fikk jeg frysninger og tårer i øyekroken [:(]
Så ufattelig trist, krysser fingrene for at alt går bra!!
 *Mange klemmer*

Back
Topp