Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Vesten
Ville kanskje venta litt med å ta den avgjørelsen ?
Lille T er jo ikke så store gutten ennå, og hvis du går til behandling for PostTraumatiskStressyndrom..så kan det være at viser seg over tid at du kan orke en til ?
vEit ikkje eg alså[;)]
Klem til Kolibrimor [:)]
ORIGINAL: FrøkenH
ORIGINAL: Vesten
Ville kanskje venta litt med å ta den avgjørelsen ?
Lille T er jo ikke så store gutten ennå, og hvis du går til behandling for PostTraumatiskStressyndrom..så kan det være at viser seg over tid at du kan orke en til ?
vEit ikkje eg alså[;)]
Klem til Kolibrimor [:)]
Signerer alt her:)
Ville ventet med og ta den avgjørelsen ettersom du er usikker, er kjedelig og gjøre det for og så angre etterpå. Her må en være 100% sikker mener jeg:)
ORIGINAL: *Kolibri*
uff synd at det virker som om jeg presser han til sterilisering, det gjør jeg ikke altså..da hadde det skjedd allerede. Han tok det opp faktisk, pga jeg reagerer sånn på prevensjon..har blitt preggy to ganger på pillene, mamma ble preggy med spiral og var sekunder fra å dø pga forgifting. Jeg får sånne menssmerter og kraftige blødninger av spiral selv så derfor var d legen som spurte sambo om det var verdt å la meg gå igjennom dette hvis vi uansett ikke ønsket flere barn. Sambo har også sagt at han ikke ønsker å få flere barn med noen andre hvis det skulle skje noe med oss..han er 38 år og føler at han ikke vil være noen gammel nybakt pappa[;)]
edit: han er blitt 39 faktisk haha tror jeg trenger å sove mer jeg!