*borte*

*yummymummy*

Gift med forumet
takk for alle svar og synspunkter om saken[:)]

Jeg ser ikke problemet med at hun kommer innom på en kopp kaffe, du trenger jo ikke introdusere henne som den NYE BESTEMOREN deres til ungene uansett [:D]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg ser ikke problemet med at hun kommer innom på en kopp kaffe, du trenger jo ikke introdusere henne som den NYE BESTEMOREN deres til ungene uansett [:D]

*borte*

synes ikke du er teit overhode! er veldig forskjell fra msk til msk hva som er ok og ikke ok i forb med sånne ting som dette. ta det i ditt tempo og gjør det som føles best for deg og dine. de får tidsnok treffe henne:)

Er jo kanskje litt rart , for deg. Litt sårt og slikt. Men i forhold til barna tror jeg ikke de tenker så hardt på det hvis kontakten med alle parter fremdeles er der.
Du har all rett til å ville vente litt, tenke over saken og finne det rette tidspunktet for deg. Men kanskje pappan din synes det er litt rart hvis du ikke sier ifra om dette, bare si det til han , at du kanskje vil vente litt til?

*borte*

Det er jo opp til deg når DU føler deg klar for det! Synest det blir feil å på en måte å presse deg til det!

Og siden foreldrene din akuratt ble skillt så forstår jeg at det er ganske ferskt for deg, og det burde egentlig pappaen din forstå.. Selv om de har vert separert en stund...

Ser ikke problemmet!

[:D]

Hvis han etterhvert finner en ny...og enda en ny...og enda en ny... så får dere ta det med humor[8D]

Er bestefaren det er snakk om! Ikke barna sin far!

MEN går det på DINE følelser så er det no anna! Men for barna så spiller det ingen trille![;)]

Syns det er vanskelig å svare på, for det er så individuelt. Men hvis du føler det er for tidlig å la henne møte ungene, så kan du jo møte henne på egenhånd først......

Det er ikke lenge siden jeg fikk møte pappas nye venninde, men han har ikke presset på i det hele tatt, det er vi som etterhvert spurte om vi fikk møte henne. Men nå er det en litt annen situasjon enn din da, for min mor døde for snart to år siden.

Så han har nok automatisk vært litt mer forsiktig.....

Men dette syns jeg er noe du må bestemme helt selv:)

HÆ?
De ble skilt etter jul og han har ny dame allerede..???[:-]
Etter 26 ååååååååååååååååååååår??????????

Syns du det er for tidlig, så er det det [:)]

Men jeg ser ikke problemet sånn sett, så hadde jeg vært i den situasjonen hadde det gått greit for meg da..

*borte*

jeg skjønner deg veldig godt, har vært der selv.. pappa og hun nye har vært sammen i 2 år nå og jeg har sett henne 1 gang... det er bare ikke naturlig, men jeg er klar for å treffe henne mer nå men nå er det hun som ikke vil tror jeg, hver gang vi er hos pappa er bare han der iallefall... utrolig vanskelig situasjon det der og det er nok veldig forskjellig hvor lang tid det tar før man er klar, viktig at pappan din IKKE presser dere, det ble gjort her og da ble det enda værre

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

HÆ?
De ble skilt etter jul og han har ny dame allerede..???[:-]
Etter 26 ååååååååååååååååååååår??????????

de har vært separert i 1 og et halvt år før de ble skilt, men ja...

Ahh sånn ja......han later seg ikke nei..jøss...

Back
Topp