BORTE

Skitt så flink han er!!!
Min er så bedagelig at hun så vidt gidder å hoppe litt i fanget før hu ikke gidder mer. Hehe

å så søt:) hvor gammel er han?:)

oi se der du, store flinke gutten[:D]

Oioi, så flink gutt du har !!
Tidlig i utvikling :) kan han sitte å slikt selv også?
her har vi akuratt lært å rulle rundt, hehe [8D]

Oj, her ruller vi ikke en gang. Men det er pga litt stivhet i nakken da.. så kommer når det kommer [:)]

Sterk i beina den karen [:D]

flink han er!
det klarer lillegutt å! men han ELSKER å stå, og skal bare stå. jeg får mye kjeft fra han for jeg må la han ligge litt å! [8D]
en aktiv liten gutt! [:D]

ORIGINAL: luana

ORIGINAL: luana

han er 6 å en halv månede :) men har har vært ganske sterk i beina siden han ble født han ville jo helst stå da han var 2 måneder så han fikk vel gjøre det none sikunder av gange innimellom..
han kan ikke sitte helt alene enda.. han klarer det bare sånn i none minutter med sitter han mellom benene mine klarer han det helt fint.. han må bare ha det lille inntil benene om dere skjønner hva jeg mener !? [8D]
han elsker også å håppe så om folk skal holde han nå må de enten gå tur med han eller la han ta hompetitten/hompetatter eller håppe påå bena i fange.. skal myyyye til for at han sitter i ro å koser :P så ååler han seg som en gal rundt i stua å reiser seg får å krype, men mangler bare det å forstå at han kombinere alt han gjør med hender å ben for å komme seg fortere frem :)

ble litt mye nå her :p
MEN det kuleste han gjør er når ahn ligger på magen løfter seg opp HELT RETT i kroppen å går oppover med benene så han nesten står oppreist med hondflaten i gulve :P prøver heeele tiden å få bilde av det, men er aldri rakt nåkk [:'(]

Back
Topp