Bouncy the Butthead Slayer
Elsker forumet
ORIGINAL: charlieb
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
ORIGINAL: charlieb
Jeg syns ikke dette var grunn til bekyrming nok, så enkelt er det...
Og er heller ikke snakk om at jeg ikke gidder å løfte fingeren min, hvor har du det fra???[:@]
Kan ikke gå mer innpå det enn å si at det har jeg virkelig ikke problemer med, grunnet taushetsplikt!
Men det fins jo flere som bruker bhg ansatte til å passe barna sine, så hvorfor var det så galt av denne moren å benytte seg av det?? Kanskje hun tenkte at barnet hadde hatt en del kontakt med HI, siden HI, tilbydde seg å passe barnet??
Syns hellers HI, som faktisk jobber innimellom i bhg, kan ta dette opp med de andre ansatte i bhg og høre seg mer rundt om saken.
"Kanskje hun tenkte at..." Fremdeles like søkt, og fremdeles minner det om et merkelig forsøk på å forsvare noe som vel ikke fortjener det helt store forsvaret. Det bør være viktigere ting på spill enn en teatertur før man godtar fremmedes tilbud om å passe ens barn. At hun ikke klarte å styre alkoholinntaket når hun visste at toåringen var hos en tilkallingsvikar (!) i barnehagen er heller ikke noe godt skussmål for damens dømmekraft.
Jeg stiller meg forøvrig uforstående til bruk av barnehageansatte som overnattingsverter for barna, uansett hvor mange som måtte gjøre det på den måten. Det kunne virkelig ikke falle meg inn å gjøre det, på flere måter. Siden "flere" gjør det, så er det greit? Bevisstløs tankegang.
Klart at HI bør ta det opp med ansatte i barnehagen.
Er absolutt ikke noe merkelig forsøk på å forsvare noe som helst!! Er snakk om å ikke være så forbanna trangsynt at ser man EN ting, så løper man nærmest til barnevernet for sin egen glede!!Så kan man sitte hjemme i sofaen og godte seg, for man har vært så forbanna flink å tilkalt barnevernet!
Har sett nok ting som er bekymringsverdig og grunn for at barnevernet blir koblet inn, så denne saken her er i en helt annen klasse.
Bevistløs tankegang??? Hva som er bevisstløs med den? Selv om jeg aldri har hørt om at noen i bhg til mine unger passer de utenom bhg.tidene, så vet jeg jo at det går ann andre steder, og tydligvis i denne bhg. det er snakk om. Og ja!!Viss de tilbyr seg det, så må det vell være greit?? Noe annet ville jo vært helt meningsløst. "Vi kan passe Kari sitt barn, men absolutt ikke Ola sitt barn. "
Jeg vet ikke om du har lest de andre innleggene mine - i så fall har du åpenbart ikke skjønt alt som stod der - for jeg sier at jeg nettopp ikke varsler barnevernet i tide og utide. Likevel antyder du at jeg ville godte meg ved bekymringsmelding. Det sier meget om deg, som tydeligvis tror at alle som varsler gjør det for en eller annen pervers tilfredsstillelse.
Synes forøvrig det er lite tillitvekkende at folk som jobber med barn ville overlatt dem til hvem som helst så lenge vedkommende tilbudte seg selv. Eller, ops, minimumskrav er kanskhe at de jobber som tilkallingsvikar i en barnehage? For DA er det jo ikke så nøye om man kjenner vedkommende.